iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Eigen App in App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16039-eigen-app-app-store.html)

iMario 29-12-08 16:33

Ja, inderdaad, sorry dat ik je teleur moet stellen, jonathan1993...
Ik ben geen ''app maker'' :)
Misschien ooit nog eens, maar dan zal ik wel een Mac moeten hebben. Dat wil ik natuurlijk ooit ook wel!
We zullen zien...
Iig succes met het maken van apps voor de iPhone, ik zal even een kijkje nemen als er wat van je in de App Store staat.

ideveloper 30-12-08 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door top monkey (Bericht 233508)
Dank je! De eerste paar reviews in de Amerikaanse app store zijn gelukkig ook heel positief :)

En nu zelfs op toucharchade.com

top monkey 30-12-08 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 236031)
En nu zelfs op toucharchade.com

Cool! Ben gister de halve middag bezig geweest om mensen promo codes te geven op het forum daar. Vraag me af of dat er iets mee te maken heeft :)

ideveloper 30-12-08 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door top monkey (Bericht 236033)
Cool! Ben gister de halve middag bezig geweest om mensen promo codes te geven op het forum daar. Vraag me af of dat er iets mee te maken heeft :)

Goede recenties van iedereen en terecht, het is een leuke en orginele game.
Ben je alweer met een nieuw idee bezig?

top monkey 30-12-08 14:13

Ben al weer met een nieuwe game bezig inderdaad (in m'n hoofd dan, nog geen regel code voor geschreven maar 't design begint steeds meer vorm te krijgen). Het volgende spel wordt iets meer een arcade game, in tegen stelling tot Alphabetic wat meer een puzzel game is.

Maar, ik heb eigenlijk ook nog Alphabetic 1.1 en Alphabetic lite te doen eerst ;)

Vandammes 06-01-09 12:03

Knap gedaan! Met welk programma maak je zoiets?

iMario 06-01-09 12:11

Ik heb Alphabetic ook even geprobeerd! Echt heel goed gedaan! :D Mijn complimenten.

ideveloper 09-01-09 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan1993 (Bericht 235644)
mijn app is onder review en nu maar hopen dat het niet lang duurt en dat hij natuurlijk word goedgekeurd! (kan echt niet slapen hierdoor kijk maar naar de tijd:P)
de naam is geworden: low battery simulator en ik hoop zo dat hij morgen klaar is.

En.... is hij inmiddels beschikbaar?

Ik kreeg een paar dagen geleden onderstaand bericht van Apple.

---
Your application is requiring unexpected additional time for review. We apologize for the delay, and will update you with further status as soon as we are able.

Thank you for your patience.

Regards,

iPhone Developer Program
---

rderuiter 09-01-09 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 241672)
Your application is requiring unexpected additional time for review. We apologize for the delay, and will update you with further status as soon as we are able.
---

Dat klinkt apart. Wat had je gemaakt, "gewoon" een spelletje?

dartlink 09-01-09 19:51

iDeveloper, zou ik een code voor Bubble Level mogen hebben (A)
Lijkt mij wel een interessante app, maar wil liever niet betalen (A)

ideveloper 09-01-09 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dartlink (Bericht 241953)
iDeveloper, zou ik een code voor Bubble Level mogen hebben (A)
Lijkt mij wel een interessante app, maar wil liever niet betalen (A)

Aha, de kredietcrisis heeft ook al toegeslagen bij de iPhoneclub forum leden:)

dartlink 10-01-09 16:34

xD Nee maar mijn clickandbuy rekening is afgesloten :P
En is nergens in de buurt een apple store, heb geen creditcard. Dus :p nu maar een beetje schooieren xD

Gilliam 10-01-09 16:43

*facepalm*

Tjonge, jonge, jonge...

ideveloper 10-01-09 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dartlink (Bericht 242213)
xD Nee maar mijn clickandbuy rekening is afgesloten :P
En is nergens in de buurt een apple store, heb geen creditcard. Dus :p nu maar een beetje schooieren xD

Als je een goede tegenprestatie bedenkt, kun je van mij best een code krijgen. Maar dan moet het wel een goede tegenprestatie zijn natuurlijk, voor niets gaat de zon op.

Jordie Segers 10-01-09 18:46

iDeveloper, ik heb je een berichtje gestuurd via mail en Privebericht, heb je deze nog ontvangen ?

ideveloper 10-01-09 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jordie Segers (Bericht 242269)
iDeveloper, ik heb je een berichtje gestuurd via mail en Privebericht, heb je deze nog ontvangen ?

Ja ik heb hem gehad. Volgens mij kun je in Nederland geen patent of octrooi aanvragen op software. En dat is maar goed ook lijkt me.

Jordie Segers 13-01-09 14:01

iDeveloper, zou je mij even kunnen mailen om contact te hebben.
Dankje

webmaniac 15-01-09 09:17

En mijn app Mobypicture staat nu ook online:
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...301345684&mt=8

Jordie Segers 16-01-09 16:30

He iDeveloper

Ik probeer je een bericht te sturen maar zie dat je berichtenlijst vol is.
Stuur me maar even een mail naar jordiesegers@me.com.


G

Jordie

woef 16-01-09 17:48

Wist niet dat er hier een draadje voor was op het forum, dus zal ook even posten welke apps ik gemaakt heb:

Iridium Flares, laat zien wanneer er Iridium Flares (satellieten die zonlicht weerkaatsen) op jouw locatie te zien zijn. Krijg hier wel is wat mailtje over van mensen die er erg blij mee zijn :) , word vooral gekocht door Amerikanen. Het origineel goedkeuren duurde 6 dagen, de update koste maar 2 dagen.
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...300477895&mt=8

Simple DoF Calculator, scherptediepte berekenen bij het maken van een foto, bestaan al redelijk wat programmaatjes voor. Hij staat al een paar dagen rond de top 10 in de Nederlandse store bij fotografie (nu op nr 8) terwijl ik er maar een paar per dag verkoop aan Nederlanders.
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...301222730&mt=8

Ook al verkoop ik geen 100en apps per dag, het is toch een leuke bijverdienste als student :D
Ik wil wel weer aan een nieuwe app beginnen maar zit op dit moment even zonder goede ideeën.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.