iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Eigen App in App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16039-eigen-app-app-store.html)

iScorpio 21-07-09 09:44

Gefeliciteerd met je succes.

VTX 21-07-09 09:46

Ben jij toevallig Scorp ingame? (sorry, offtopic)

Glnn 21-07-09 09:48

Betekend dat, internationaal? Of alleen in nederland?
Want als je ineens een miljoenen publiek hebt.. ^^

iScorpio 21-07-09 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VTX (Bericht 327376)
Ben jij toevallig Scorp ingame? (sorry, offtopic)

Moet je teleurstellen, nee.

VTX 21-07-09 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glnn (Bericht 327377)
Betekend dat, internationaal? Of alleen in nederland?
Want als je ineens een miljoenen publiek hebt.. ^^

Goeie vraag. Mijn itunes staat nu op US, ik log ff in de NL store in!

Ik zie hem niet in de NL store helaas.

Maar goed US store is natuurlijk al erg leuk :D

DouweM 21-07-09 11:36

Hartstikke leuk dat je nu in de Staff Favorites staat, maar weet je al hoe het komt dat je sales-pirates-users zo vreemd waren?

VTX 21-07-09 11:40

Nee, helaas weet ik dat nog steeds niet. Ik heb dit wel gisteren weer gevraagd aan Apple (aan diegene waar ik gisteren contact mee had), maar helaas nog geen antwoord.

Wat ik wel weet is dat er users zijn die de app op launchdag hebben gekocht en tot op heden nog steeds geen betalingsbevestiging hebben gekregen.

Mijn vermoeden is dan ook dat de sales reports laggen. Of vermoeden: Ik hoop dat :)

Anyways: De mensen van Apple liggen nu op een oor, hopenlijk hoor ik vanavond van hun.

edward007 21-07-09 11:47

Dus ze geven toe dat je te weinig bent betaald? Dat zou wel heel raar zijn..
Ik vind je verhaal overigens wel absurd vreemd. Het zou ongeveer inhouden dat als ik mail met betrekking tot mijn app dat ik dat ineens staff favorite word? Of hebben ze iets goed te maken.. want als dat bekend wordt kan apple de app store wel opheffen

VTX 21-07-09 11:49

nee, ze geven niets toe. Ik heb nog geen antwoord gehad!

edward007 21-07-09 11:51

LOL er is de app store nog een app die iGangster heet. Misschien komt het daardoor :P

VTX 21-07-09 11:55

Die is er pas later bij gekomen. Heb ik gelijk ook een vraag over gesteld, ik dacht dat het onmogelijk was dat 2 apps dezelfde naam hadden...

edward007 21-07-09 11:56

Vervelend idd. Stel je voor dat Persoon A zegt tegen B 'Je moet echt iGangster downloaden, vet spel' en hij download de verkeerde..

Ben trouwens benieuwd of je nog antwoord krijgt van Apple..

Glnn 26-07-09 19:01

Mijn volgende app staat in de appstore.. :)
Het is om de afstand van het onweer te bepalen..
Check out: iTunes Store

In de update wil ik plaatsbepaling met de UIMapKit gebruiken en er zit nog een bugje in.. Iets met floats en ints..
Tips en Tops worden gewardeerd :)

ideveloper 27-07-09 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glnn (Bericht 329663)
Mijn volgende app staat in de appstore.. :)
Het is om de afstand van het onweer te bepalen..
Check out: iTunes Store

In de update wil ik plaatsbepaling met de UIMapKit gebruiken en er zit nog een bugje in.. Iets met floats en ints..
Tips en Tops worden gewardeerd :)

Grappige app

Flump 27-07-09 22:15

Ja idd, grappige app :D

ViktorR 02-08-09 16:37

Het is niet mogelijk om je eigen apps te maken zonder een mac toch? Wil hier graag mee gaan beginnen maar ga geen mac aanschaffen.

SkyTrix 02-08-09 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViktorR (Bericht 332756)
Het is niet mogelijk om je eigen apps te maken zonder een mac toch? Wil hier graag mee gaan beginnen maar ga geen mac aanschaffen.

Gaat inderdaad niet lukken.

ViktorR 02-08-09 16:39

Daar baal ik erg van, maarja, niets aan te doen.

DouweM 02-08-09 16:51

Mac Mini's zijn niet zo heel duur, en kun je prima op developen.

ViktorR 02-08-09 17:03

2dehands zijn ze nog zo'n 200 euro op z'n minst. Ik geef dat liever niet uit voor alleen het developen. En als ik het wel overweeg, dan moet ik er zeker van zijn dat ik succesvol application(s) kan gaan maken zodat ik dat bedrag terug kan verdienen.
Ik zal het even overzien, moeilijke beslissing.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.