App om video te streamen van PCH discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een Popcorn Hour A400 met daarin een HDD met een flinke hoeveelheid series die ik (soms) op mijn iPhone wil kunnen kijken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App om video te streamen van PCH
Hoi,
ik heb een Popcorn Hour A400 met daarin een HDD met een flinke hoeveelheid series die ik (soms) op mijn iPhone wil kunnen kijken. Elke aflevering heeft een externe, NL sub (.srt) en is in 720p / 1080p (.mkv) formaat. Welke app kan ik hiervoor het beste gebruiken? Ik heb eerst wat gratis apps geprobeerd maar als je vervolgens iets wilt streamen, dan moet je de Pro versie aanschaffen. Ik heb dit bij PlayerXtreme dus toch maar gedaan, maar die werkt niet helemaal zoals ik had gehoopt. Zonde van die 2,99 maar goed. Wie heeft dé oplossing voor mij ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand een hint, tip, idee
|
|
|||
|
|||
Kan dat niet met VLC player?
|
|
||||
|
||||
Als iemand dit kan bevestigen, dat VLC Player ook externe .srt subs dan afspeelt, dan wil ik die best ook aanschaffen. Zou het alleen jammer vinden dat ik straks weer 2,99 neertel en er niets mee opgeschoten ben. Ervaringsdeskundigen aanwezig op dit forum ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan de iTunes U App via AirPlay op de achtergrond video streamen naar de AppleTV? | XIII | iPad Apps | 1 | 02-02-13 21:37 |
Video streamen van Windows naar Apple TV | uncles | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 09-01-12 14:33 |
Video: video's streamen | lowlow | Muziek, foto & video | 0 | 11-04-08 17:43 |
|
|