standaard app van Apple verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 6. Standaard staat er een app op van apple namelijk aandelen . Deze verbruikt vrij veel data bij mij en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
standaard app van Apple verwijderen
Ik heb een Iphone 6.
Standaard staat er een app op van apple namelijk aandelen . Deze verbruikt vrij veel data bij mij en ik heb hem niet nodig. Hoe kan ik die standaard app(s) verwijderen . Het laten trillen van deze ( standaard app ) lukt niet ? Hoe zit het met de apps die je wel kan verwijderen ( dmv trillen ) ? Zijn deze na verwijderen ook effectief van je Iphone , of moet je nog een extra handeling doen ? Groeten en alvast bedankt . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vreemd dat jou aandelen app zoveel gebruikt. Bij mij staat die app gewoon in een mapje en nooit in de lijst bij batterij verbruik.
|
|
||||
|
||||
Misschien als je de automatische verversing uitzet dat dat helpt?
Instellingen -> Algemeen -> Ververs apps op achtergrond
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail werkt niet meer in standaard maill app Apple | pebbie | iPad algemeen | 4 | 14-01-14 09:34 |
Kan Apple een App verwijderen zonder je daar van op de hoogte te stellen? | FransHalsema | iPhone Apps | 4 | 31-03-12 18:38 |
standaard app. van Iphone 4 verdwenen | langeik | iPhone Apps | 4 | 21-11-11 08:04 |
standaard icoon´s verwijderen | jokerdoc | Archief | 5 | 24-12-08 17:31 |
Standaard Apps verwijderen? | flunk | Desktop-applicaties | 11 | 26-11-08 21:28 |
|
|