Filmpjes streamen van iPhone naar iPad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Disclaimer: Ik realiseer me dat er al wat topics zijn over dit onderwerp maar geen van allen beantwoorden ze mijn vraag. Ik wil thuis (dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes streamen van iPhone naar iPad
Disclaimer: Ik realiseer me dat er al wat topics zijn over dit onderwerp maar geen van allen beantwoorden ze mijn vraag.
Ik wil thuis (dus het kan eventueel over Wi-Fi) filmpjes streamen van mijn iPhone naar mijn iPad. Ik weet dat er tientallen apps zijn -maar allen leggen de nadruk op Airplay of PC <-> iOS device. Reden is dat mijn iPad maar 16 GB is en vol zit (gebruik deze voor mijn thuisstudio) en mijn iPhone is 64GB. Als ik in bed lig wil ik echter soms nog wel even een serie o.i.d. kijken. Dus.. met welke app of op welke manier kan dit? B.v.d. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja hoor, die app bestaat wel en heet photo transfer app. Naar alle devices als ze maar op hetzelfde Wi-Fi netwerk draaien op dat moment en op beide de app geïnstalleerd is. Succes
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja streaming werkt echt. Ik was er ook naar op zoek en kwam zo bij dit forum terecht. Ik zag op een andere plek deze tip. App op iPhone en iPad geïnstalleerd. Geef op de een zenden aan en op de ander ontvangen, selecteer je filmpje of foto en gaan met die banaan. Gaat nog snel ook.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2015 om 12:23 ---------- O, hm misschien leg ik de term streaming niet juist uit. Maar de oorspronkelijke vraag in deze discussie was toch hoe er filmpjes naar de iPad overgezet konden worden, omdat de iPhone volraakte (of andersom)? Nou dat kan in elk geval met deze app. |
|
|||
|
|||
Met "streaming" wordt in de regel bedoelt het live afspelen van een filmpje zonder dat het filmpje naar het ontvangende toestel wordt gekopieerd. Dus dat wat AirPlay ook doet. Als de Photo Transfer app dat kan dan ga ik die zeker kopen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de vraag nog even terug gelezen, sorry, verkeerd begrepen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes van Iphone naar Ipad in Filmrol of Imovie | jovdo | iPad Apps | 2 | 03-11-14 15:36 |
Windows: Muziek streamen van pc naar iphone/Ipad | astradti | iTunes | 0 | 24-02-13 11:29 |
Fotos en filmpjes van iphone naar ipad | Rabbitify | iCloud | 2 | 08-10-12 17:07 |
Muziek: Streamen van NAS naar iPhone/iPad | petervhoek | Muziek, foto & video | 2 | 15-07-12 21:26 |
Muziek: Muziek streamen van Iphone naar ipad | KAY_W_BEE | Muziek, foto & video | 2 | 01-07-11 23:22 |
|
|