//

Filmpjes streamen van iPhone naar iPad

Filmpjes streamen van iPhone naar iPad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Disclaimer: Ik realiseer me dat er al wat topics zijn over dit onderwerp maar geen van allen beantwoorden ze mijn vraag. Ik wil thuis (dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-14, 20:39
nitos nitos is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard Filmpjes streamen van iPhone naar iPad

Disclaimer: Ik realiseer me dat er al wat topics zijn over dit onderwerp maar geen van allen beantwoorden ze mijn vraag.

Ik wil thuis (dus het kan eventueel over Wi-Fi) filmpjes streamen van mijn iPhone naar mijn iPad. Ik weet dat er tientallen apps zijn -maar allen leggen de nadruk op Airplay of PC <-> iOS device.

Reden is dat mijn iPad maar 16 GB is en vol zit (gebruik deze voor mijn thuisstudio) en mijn iPhone is 64GB. Als ik in bed lig wil ik echter soms nog wel even een serie o.i.d. kijken.

Dus.. met welke app of op welke manier kan dit?

B.v.d.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-14, 20:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nitos Bekijk bericht
Dus.. met welke app of op welke manier kan dit?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...nder-Wi-Fi.html
  #3  
Oud 15-06-14, 20:55
nitos nitos is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zoals ik expres mijn vraag al met een disclaimer begon heb ik dit topic reeds gelezen maar ik wil geen extra apparaat kopen en zeker niet streamen vanaf een HDD. Ik zoek een app die streamen van iPhone naar iPad mogelijk maakt.
  #4  
Oud 15-06-14, 20:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nitos Bekijk bericht
Ik zoek een app die streamen van iPhone naar iPad mogelijk maakt.
Dan ook maar een disclaimer: zo'n app bestaat niet. Maar dat kon je al in het aangereikte topic lezen. Succes verder.
  #5  
Oud 15-06-14, 21:02
nitos nitos is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan ook maar een disclaimer: zo'n app bestaat niet. Maar dat kon je al in het aangereikte topic lezen. Succes verder.
Als dat het antwoord is, prima!
Maar voor de duidelijkheid: dat heldere antwoord staat dus niet in de link
  #6  
Oud 07-02-15, 13:10
Amliwamo Amliwamo is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 4
Standaard

Ja hoor, die app bestaat wel en heet photo transfer app. Naar alle devices als ze maar op hetzelfde Wi-Fi netwerk draaien op dat moment en op beide de app geïnstalleerd is. Succes
  #7  
Oud 07-02-15, 13:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amliwamo Bekijk bericht
Ja hoor, die app bestaat wel en heet photo transfer app.
Volgens de beschrijving van die app kunnen er alleen maar filmpjes en plaatjes gekopieerd worden. Over "streaming" van een toestel naar een ander vind ik niets. Werkt "streaming" bij jou dan wel?
  #8  
Oud 07-02-15, 13:19
Amliwamo Amliwamo is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 4
Standaard

Ja streaming werkt echt. Ik was er ook naar op zoek en kwam zo bij dit forum terecht. Ik zag op een andere plek deze tip. App op iPhone en iPad geïnstalleerd. Geef op de een zenden aan en op de ander ontvangen, selecteer je filmpje of foto en gaan met die banaan. Gaat nog snel ook.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2015 om 12:23 ----------

O, hm misschien leg ik de term streaming niet juist uit. Maar de oorspronkelijke vraag in deze discussie was toch hoe er filmpjes naar de iPad overgezet konden worden, omdat de iPhone volraakte (of andersom)? Nou dat kan in elk geval met deze app.
  #9  
Oud 07-02-15, 13:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amliwamo Bekijk bericht
O, hm misschien leg ik de term streaming niet juist uit.
Met "streaming" wordt in de regel bedoelt het live afspelen van een filmpje zonder dat het filmpje naar het ontvangende toestel wordt gekopieerd. Dus dat wat AirPlay ook doet. Als de Photo Transfer app dat kan dan ga ik die zeker kopen.
  #10  
Oud 07-02-15, 13:38
Amliwamo Amliwamo is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de vraag nog even terug gelezen, sorry, verkeerd begrepen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Filmpjes van Iphone naar Ipad in Filmrol of Imovie jovdo iPad Apps 2 03-11-14 15:36
Windows: Muziek streamen van pc naar iphone/Ipad astradti iTunes 0 24-02-13 11:29
Fotos en filmpjes van iphone naar ipad Rabbitify iCloud 2 08-10-12 17:07
Muziek: Streamen van NAS naar iPhone/iPad petervhoek Muziek, foto & video 2 15-07-12 21:26
Muziek: Muziek streamen van Iphone naar ipad KAY_W_BEE Muziek, foto & video 2 01-07-11 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.