apps doorzichtig en verwijderen lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb twee apps op mijn telefoon staan die er doorzichtig uit zien. Openen van deze apps gaat niet en als ik ze laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps doorzichtig en verwijderen lukt niet
Goedendag,
Ik heb twee apps op mijn telefoon staan die er doorzichtig uit zien. Openen van deze apps gaat niet en als ik ze laat schudden om te verwijderen verschijnt er wel een kruisje maar verwijderen gaat niet. Ook via itunes lukt dit niet. Al een aantal keren geprobeerd de apps opnieuw te installeren via itunes en weer te verwijderen maar beide lukt niet en wordt er een foutmelding gegeven. Het zijn apps geweest die door een jailbreak erop zijn gezet. Echter is de jailbreak op dit moment van me telefoon af. Vermoedelijk is daar het conflict ontstaan. Tevens heb ik geprobeerd de apps er opnieuw op te zetten door me telefoon wel te jailbreaken maar ook dit had geen gewenst effect. Ik kom er niet uit zijn er mensen met hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing hiervoor zonder dat ik al mijn gegevens kwijt ben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is een mogelijkheid die ik kan proberen maar in mijn reservekopie zonder de jailbreak staan deze apps ook ben ik bang..
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk staan die jailbreak restanten in de backup. Daarom schreef ik ook: geen backup met jailbreak restanten terugzetten.
Als het een iTunes backup is en je bent heel handig kan je met iBackupbot de jailbreak restanten uit een iTunes backup slopen. Met een iCloud backup lukt dat niet. Succes gewenst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek verwijderen lukt niet | PeHa | iPhone algemeen | 1 | 17-10-13 12:21 |
iPhone 3GS: Simlock verwijderen lukt niet | arjane | Unlock | 6 | 07-10-10 21:19 |
Verwijderen app's lukt niet | PearLRoX | iPhone Apps | 0 | 27-08-10 00:33 |
iPhone: jailbreak verwijderen lukt niet | nielss | Jailbreak | 2 | 14-11-08 01:48 |
|
|