//

betalen voor app met 3G

betalen voor app met 3G discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers. Ik wil eerst vertellen dat ik nieuw ben in deze discussie. Dus als ik een domme vraag stel, lach me dan maar dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-15, 14:17
Guusje09 Guusje09 is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 1
Standaard betalen voor app met 3G

Beste lezers.
Ik wil eerst vertellen dat ik nieuw ben in deze discussie. Dus als ik een domme vraag stel, lach me dan maar dan maar rustig uit. Ik wil binnenkort beginnen met hardlopen, nauw vind ik een muziekje daarbij erg prettig. Ik luister altijd naar radio 3FM. Als ik die app open om te luisteren gaat dat uiteraard via 3G, maar moet ik voor die app gedurende het lopen dan betalen?? Zo ja heeft iemand dan een andere optie. Voor "gratis" muziek te luisteren wel te verstaan. Graag een korte simpele uitleg, voor een amateur zoals ik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-15, 19:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je betaalt niet voor het gebruik van de App, maar voor het gebruik van data op het mobiele netwerk. Zolang je onder je datalimiet blijft (en in NL hardloopt) zit dat (meestal) in de prijs van je telefoonabonnement. Zodra je (hierdoor) over je datalimiet heen gaat, betaal je (flink) extra.

Wellicht is het daarom toch verstandiger om muziek (of een podcast) thuis over Wi-Fi te downloaden en daarna luisteren tijdens het rennen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 23-02-15, 22:57
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Inderdaad, wat voor abonnement heb je precies? Met hoeveel MB internet? En welke provider?
T-mobile laat je bv niet extra betalen als je over de data limiet gaat (wel spraak/bellen!) maar schroeft simpelweg de snelheid terug.... Totdat de nieuwe bundel weer ingaat.
  #4  
Oud 24-02-15, 10:49
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

En voordat je het gaat hebben over een FM radio, het antwoord is nee

Persoonlijk zou ik inderdaad kijken naar eigen muziek of inderdaad een podcast van een uitzending die jui thuis download voordat je gaat rennen. óf je moet natuurlijk een flinke databundel hebben die je toch niet opkrijgt, dan maakt het niet zoveel uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Betalen App Store ipad 2 met Itunes Card? theplayer iTunes 8 08-06-12 21:58
App's betalen met Click and Buy eml iPad algemeen 7 07-10-10 14:47
betalen voor app store tompeeters87 Archief 4 23-07-08 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.