Spotify Now Playing verbergt de Statusbar discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Spotify verbergt de statusbar als ik een liedje luister. Ik heb de app er al afgegooid en uitgelogd en ingelogd maar dit helpt niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spotify Now Playing verbergt de Statusbar
Mijn Spotify verbergt de statusbar als ik een liedje luister. Ik heb de app er al afgegooid en uitgelogd en ingelogd maar dit helpt niet. heeft iemand een oplossing? Ik heb iOS 8.3 en de nieuwste spotify versie
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie de balk wl op mijn iPhone. De iconen voor shuffle/repeat staan bij jou ook op een andere plek dan bij mij. Welke versie van Spotify gebruik je? (Ik 3.2.0.1554, maar op een iPhone 6, met een groter scherm dan jouw 4S)
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 13-06-15 om 18:03. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik dezelfde versie, 3.2.0.1554
|
|
||||
|
||||
Op een iPhone 5 verdwijnt deze ook, lijkt mij dus normaal gedrag.
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone (zelfde versie Spotify) verdwijnt de statusbalk ook. Scherm (incl. herhalen en shuffle zitten op dezelfde plek op het scherm)
Kan ook geen instelling vinden om dit aan te passen |
|
||||
|
||||
Vandaag was er een update (3.3.0.1640).
De statusbalk is bij mij nu ook weg en de iconen staan op dezelfde plek als in het plaatje van de topic starter. Ben jij soms beta tester van Spotify? Of doen ze daar aan A/B testen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1.1.1 - Youtube 'Error playing movie' | Filipvdh | iPhone algemeen | 2 | 14-11-07 17:12 |
|
|