Facebook zuigt batterij op discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft nog iemand de ervaring dat de meest recente facebook app je batterij gewoon leegzuigt? Sinds de laatste update is hij ineens voor 70% verantwoordelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook zuigt batterij op
Heeft nog iemand de ervaring dat de meest recente facebook app je batterij gewoon leegzuigt? Sinds de laatste update is hij ineens voor 70% verantwoordelijk van het batterijgebruik terwijl het ding eigenlijk gewoon een hele dag op de achtergrond staat.
Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens, alle apps uit de stal van Mark Suikerberg gebruiken veel energie. |
|
|||
|
|||
Ik heb nochtans bij de instellingen van de Facebook app 'ververs apps op achtergrond' uitstaan. Wil dit dan niet zeggen dat hij 'niets' mag/moet doen als hij niet gebruikt wordt of slaag het op iets anders?
Mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Heel af en toe denk ik ook: 'he waarom gaat m'n batterij zo snel leeg?'
Ik checkte onlangs weer eens bij 'gebruik' en wat schertst niet mijn verbazing; 'Facebook - Airplay' staat bij gebruik van de afgelopen 24 uur bovenaan met 57%. Standby tijd en gebruik nagenoeg hetzelfde (scheelt een paar minuten op een paar uur) iPhone is dan soms ook warm. Een reset is dan nodig om deze 'vastloper' (het gebeurt niet consequent) te laten stoppen. n.b. Facebook mag bij mij niet op de achtergrond ververst worden (instellingen -> ververs op achtergrond) |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post958085 |
|
||||
|
||||
@timosha bedankt voor je post! Die had ik destijds niet meer gelezen of gezien.
En nu moest ik eerst even wachten totdat ik weer achter mijn computer zat, want op mijn iPhone kon ik het plaatje niet goed lezen. Op zich denk ik niet zo gek dat Facebook zoveel geheugen gebruikt. Immers staat een tijdlijn tjokvol met filmpjes en foto's. En dat moet allemaal ingeladen worden. Eigenlijk is dat hele Facebook maar een zuigend platform Kost me niet alleen veel CPU/memory en batterij, maar ook tijd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios4 zuigt | Pidi | iPhone algemeen | 32 | 13-07-10 00:55 |
|
|