Whatsapp gesprekken overzetten nieuw toestel discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik had een vraag, ik heb 3 belangrijke whatsapp gesprekken al bijna een jaar open staan op mijn iPhone, morgen ga ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp gesprekken overzetten nieuw toestel
Hallo iedereen ik had een vraag, ik heb 3 belangrijke whatsapp gesprekken al bijna een jaar open staan op mijn iPhone, morgen ga ik een nieuwe iPhone halen en het is best belangrijk dat die gesprekken overgezet worden. Ik heb al veel op internet gezocht maar vind dat het erg moeilijk uitgelegd wordt, wat dat betreft ben ik ook echt een leek.
Ik heb via whatsapp instellingen en iCloud nu een reserve kopie van mijn gesprekken gemaakt maar waar worden deze opgeslagen? En hoe zorg ik er voor dat die morgen op mijn nieuwe toestel terecht komen? Bvd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zorg voor een backup (via PC) en als je de nieuwe iphone hebt zet je daar je nieuwe backup (dus van je oude iphone..) op.
Als het goed is staat alles op je nieuwe iphone straks helemaal hetzelfde als op je oude. Zo niet, dan heb je je oude gegevens nog en vraag je hier verder ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw account op nieuw toestel | joker2011 | iPhone algemeen | 0 | 08-08-12 23:06 |
Whatsapp overzetten naar nieuwe telefoon MET nieuw nummer | esc | iPhone Apps | 4 | 12-02-12 15:30 |
|
|