Een App die van youtube alleen geluid zet in itunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een App die vanaf je Iphone direct vanuit youtube alleen het geluid plaatst in je Itunes. Ik hoor vaak presentaties die ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een App die van youtube alleen geluid zet in itunes
Bestaat er een App die vanaf je Iphone direct vanuit youtube alleen het geluid plaatst in je Itunes.
Ik hoor vaak presentaties die ik in de auto wil afluisteren zonder beeld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alleen de audio rippen dus van een youtube filmpje bedoel je? Ik denk dat het antwoord dan nee is. Ik ben zoiets nog nooit tegengekomen.
Is het een idee om richting podcasts te kijken? Misschien dat er van die presentaties ook podcasts gemaakt worden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zijn de gekochte agenda's van WeekCal alleen in die App zichtbaar? | XIII | iPhone algemeen | 5 | 09-02-15 18:03 |
werkt een andere t-mobile sim op een iPhone of alleen die erbij is geleverd? | bigboy52 | iPhone algemeen | 4 | 28-10-13 17:55 |
Kan ik alleen een filmrol van reservekopie iTunes terugzetten? | JurianB | iPhone algemeen | 0 | 30-09-13 16:01 |
Geluid van YouTube filmpjes | aklein | iPad algemeen | 0 | 15-10-11 14:07 |
|
|