Kan ik alleen een filmrol van reservekopie iTunes terugzetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone opnieuw handmatig geinstalleerd maar ben wel al mijn foto's kwijt. Ik vermoed dat deze nog wel in een recente reservekopie staan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik alleen een filmrol van reservekopie iTunes terugzetten?
Ik heb mijn iPhone opnieuw handmatig geinstalleerd maar ben wel al mijn foto's kwijt. Ik vermoed dat deze nog wel in een recente reservekopie staan. Ik heb al uitgevonden dat de reservekopie staat op C:\Users\naam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync. Maar verder kom ik nog niet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ALLEEN contacten terugzetten vanuit de reservekopie van iCloud én iTunes? | lvc | iPhone algemeen | 3 | 30-06-12 08:16 |
Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten? | GewoonIphone | iCloud | 2 | 17-10-11 22:53 |
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 | mathijs_ | iTunes | 3 | 08-02-11 13:07 |
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 21:46 |
kan reservekopie niet terugzetten | Guest-20191103144301 | Archief | 1 | 13-11-10 18:37 |
|
|