//

Hoe ALLEEN contacten terugzetten vanuit de reservekopie van iCloud én iTunes?

Hoe ALLEEN contacten terugzetten vanuit de reservekopie van iCloud én iTunes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn telefoonnummers kwijt van mijn contacten. Volgens mij is het gekomen doordat de Vodafone app "Contacten Backup". tijdens zijn backup-proces is afgebroken. Hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-12, 20:26
lvc lvc is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 12
Standaard Hoe ALLEEN contacten terugzetten vanuit de reservekopie van iCloud én iTunes?

Ik ben mijn telefoonnummers kwijt van mijn contacten.

Volgens mij is het gekomen doordat de Vodafone app "Contacten Backup". tijdens zijn backup-proces is afgebroken.

Hoe krijg ik nu al mijn telefoonnummers, danwel mijn oorspronkelijke contacten weer terug op mijn iPhone??

Ik wil verder niets herstellen (apps, notities, etcetera) want de laatste backup van mijn iPhone op iTunes is van een half jaar geleden. De reservecopy op iCloud is van vandaag zegt iTunes. Maar als ik online kijk op iCloud zie ik dat hij de contactgegevens al heeft gesynchroniseerd. Dus daar zitten ook geen telefoonnummers meer in. Of staat dat los van de reservekopie die iCloud in zijn geheel maakt zoals staat vermeld in iTunes?

Kan iemand mij helpen?? Bij voorbaat dank...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-12, 23:23
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Dan zou ik je iPhone aan de kabel leggen.
iTunes starten en iCloud uit zetten.
Ga naar het tabblad van je contacten en daar kan je aangeven dat bij de volgende sync je PC master is. Als je dat doet maak je een backup op je PC, maar dan worden wel al je contact gegevens van de PC naar je iPhone gezet.
  #3  
Oud 30-06-12, 00:17
lvc lvc is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 12
Standaard

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb echter een windows computer... dat betekent dat als ik ga synchroniseren met Outlook (dat is me al een keer eerder gebeurt) dat hij alle informatie verkeerd in mijn iPhone zet (draait bijvoorbeeld gegevens om), plus nog eens alle contactpersonen van mijn email. Dat werkt dus helaas niet voor mij :s
  #4  
Oud 30-06-12, 07:16
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Jammer, ik kan niet anders zeggen dat een Mac en een iDevice heel goed communiceren, zodat je dergelijke problemen niet krijgt.
Reageren

Labels
contacten, herstellen, icloud, itunes, telefoonnummer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten vanuit iCloud naar iPhone terugzetten michandy iPhone Apps 2 01-12-16 19:02
Icloud reservekopie terugzetten op telefoon, hoe???? dyasemin iCloud 5 14-06-12 09:21
Icloud contacten alleen sim opgeslagen? jayblo iPad algemeen 0 10-11-11 19:48
Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten? GewoonIphone iCloud 2 17-10-11 21:53
iPhone: Reservekopie terugzetten van Jailbroken iphone Shorty007 Jailbreak 24 15-08-09 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.