Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hi ik heb een 3g phone origineel (uit belgie), nooit mee geprutst. ik heb de laatste software geupdate. als ik een sync uitvoer, zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
syncen van programma's gaat absoluut niet
hi
ik heb een 3g phone origineel (uit belgie), nooit mee geprutst. ik heb de laatste software geupdate. als ik een sync uitvoer, zie ik het balkje vooruitgaan, maar slechts 1 seconde, daarna herstart het scherm en heb ik 0 apps op mn phone. ik heb sync history gewist, ik heb herstel gedaan, ik heb itunes opnieuw geinstaleerd, ik heb iphone volledig opnieuw ingericht. Dit probleem blijft. hoeveel apps ik ook aanklik, steenvast herstart en dan zie ik slechts de originele (standaard)aps staan op mn phone... zwaar zwaar irritant. muziek overbrengen gaat wel gewoon, ook mn outlook contacten gaan goed, behalve mn apps..... HELP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb al een tijdje precies hetzelfde probleem...
Bij mij duurt het wel even dat syncen maar ook zie uiteindelijk ook niks verschijnen op mijn i-foon 3gs... Ook van alles al geprobeerd Ben benieuwd over de reacties... |
|
|||
|
|||
Eindelijk lukt het mij; heb wat gekeken op help van i-tunes.
Mijn computer geeft geen toegang van programma's zoals i-tunes via beheerders account. Ik heb in configuratie scherm; gebruikersaccount onder gebruikersaccount beheren het vinkje uitgeschakeld "gebruik gebruikersaccountbeheer om uw computer beter te beveiligen". Als ik nu mijn i-phone aan mijn computer hang begint ook gelijk i-tunes te openen. Als ik in i-tunes store ben heb ik mij moeten aanmelden onderaan de bladzijde. (naar beneden scrollen dus). Daar staat onder Beheer; account en daar heb ik mij aangemeld. Sindsdien doet alles het! Het was wel een heel gezoek maar uiteindelijk kom je er wel. BTW; er zijn weinig mensen op deze forum die hun oplossingen neerknallen als ze van te voren hun problemen kenbaar maken. Graag dus ook oplossingen en niet alleen maar klagen! |
|
|||
|
|||
hi goose
helaas ook je voorgestelde tips, maken in mijn geval niets uit. ik ben ingelogd, ik heb nu ook mijn gebruikersaccount in vista uitgeschakeld, zodra ik voor sync kies, wordt alles netjes overgezet, maar de apps, 2 seconden, en hoppa, slechts de standaard iphone apps zijn zichtbaar..... klik ik in itunes op mijn iphone icoon links, dan zie ik slechts 1 subitem (muziek), dit zouden er toch veel meer moeten zijn zie hier: http://km.support.apple.com/library/...7/HT1977-1.jpg HELP~!! Laatst gewijzigd door emel; 12-10-09 om 13:14. |
|
|||
|
|||
hi
heb eindelijk alles weer aan de praat gekregen, heb id opnieuw ingesteld en machtiging computer ingetrokken en opnieuw opgegeven... |
|
|||
|
|||
Mooi bedankt voor de info in dit tpoic. Ik wilde een zelfde vraag stellen. . Zit opzicht met 2 mactigingen. 1 van een PC die de schroot is gaan vergezellen. Die kan ik dus niet meer ontmachtigen maar dat maakt niet uit.
|
|||
|
|||
geen bevoegdheid op deze computer
Beste leden,
Gister heb ik eindelijk mijn iphone 3gs 16gb in het zwart binnen gekregen. Omdat ik gister geen tijd had ben ik vandaag beetje gaan spelen met het toestel. Maar ik krijg geen enkele app op mijn iphone. Deze melding krijg ik steeds: Het progamma (naam app) is niet op de iPhone iPhone van ...........geïnstalleerd, omdat ergeen bevoegdheid voor hebt op deze computer. Dit is tevens de enigste computer die ik mijn bevoegdheid geef en hij geeft ook aan dat ik dan bevoegheid heb. Maar toch blijft hij bovenstaande melding geven. Wat heb ik allemaal al gedaan om dit probleem op te lossen:
Groetjes, Ronald(icus) |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd en verplaatst naar 'Problemen met App Store of App Store-applicaties'.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
machtiging
ik blijf hetzelfde probleem houden met de machtiging, heb in de store al teruggetrokken en opnieuw maar helpt allemaal niet
|
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb dit ook voorgehad. Ik heb alle apps die op de iPhone zelf stonden, verwijderd. Daarna opnieuw gesynced. Toen deed hij het wel. |
|
|||
|
|||
Kan geen Apps synchroniseren
Hallo allemaal,
Bij deze maak ik mijn debuut op iPhone club, heb al verschillende topics doorgelezen maar heb toch nog een klein probleem. Heb op het moment Iphone 3GS 16 GB en heb voorheen een Ipod touch gehad. En met beide heb ik dit probleem. Als ik apps download via de iphone kan ik deze tijdens het synchroniseren niet op itunes zetten. Er staat dan dat ik de computer moet machtigen, dit heb ik gedaan maar hij blijft de foutmelding geven. Andersom als ik een app download via itunes kan ik het ook niet op de iphone zetten. Wie o wie kan mij helpen. Alvast bedankt Laatst gewijzigd door WDS001; 28-10-09 om 18:07. Reden: codes verwijderd |
|
||||
|
||||
Om wat voor foutmelding gaat het dan precies?
|
|
|||
|
|||
Ik ga de tips even toepassen, hoorde laatst ook dat vista niet helemaal lekker loopt met itunes.
Bedankt! |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
ik heb alles hier boven geprobeert maar krijg het nog steed niet voor mekaar
hij blijf maar die fout geven |
|
|||
|
|||
iphone 3gs gejailbreakt synct geen apps (machtigen)
hallo
ik ben al een tijdje bezig om uit te zoeken hoe ik gewoon al mijn apps kan synchroniseren met itunes. maar ik krijg het niet voor elkaar als ik machtig krijg ik uiteindelijk weer dezelfde melding help! wat moet ik doen ? Laatst gewijzigd door jophone; 22-11-09 om 21:16. Reden: NIET toegelaten! |
|
||||
|
||||
Kan je het screenshot eens vergroten?
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
ik heb van alles geprobeerd maar de apps willen niet op de iphone. meerdere malen machtiging uitgeschakeld en weer ingeschakeld. krijg de zelfde melding als Jophone...iemand raad?
|
Labels |
2.0, app, appstore, bevoegd, bevoegdheid, foutmelding, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps uit app-store niet geïnstalleerd krijgen / 'Geen bevoegdheid' Fix | Bahemath | iTunes | 13 | 06-07-11 13:01 |
Windows: Krijg itunes 8.0 niet geinstalleerd | tarinkowt | iTunes | 3 | 12-11-08 17:28 |
Krijg Installer.app niet geïnstalleerd | diadora | Archief | 43 | 06-12-07 21:18 |
BSD Subsystem krijg ik niet geinstalleerd!!! | jaapkwak | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-07 16:48 |
|
|