Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezer, Ik heb 18 apps gedownload uit de apps-store, als ik deze allemaal selecteer ensleep naar mijn iPhone kan ik ze zo niet kopieren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sync. wel, maar zet geen apps om mijn iPhone 2G
Beste Lezer,
Ik heb 18 apps gedownload uit de apps-store, als ik deze allemaal selecteer ensleep naar mijn iPhone kan ik ze zo niet kopieren. Toen dacht ik; ik klik op mijn iPhone en druk dan op programma's en selecteer de apps en druk op toepassen. de Iphone synchroniseert wel, maar zet de apps niet op mijn iPhone... Wie kan mij helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
probeer itunes te machtigen ( en aankopen overzetten )
|
|||
|
|||
Programm's installeren
Ik heb een aantal programma' s gekocht en gedownload op mijn PC. Deze staan keurig in het scherm programma. Wanneer ik syncron zie ik dat de sofware op de iPhone wordt gezet, maar op het scherm van de iPhone is niets te zien en kan is deze apps niet gebruiken.
Ik heb Photoshare, Files, Skype en Alarm Clock. Weet iemand wat ik fout doe, of hoe het wel moet Evert |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
apps uit app-store nu geinstalleerd
Het probleem is eenvoudig op te lossen door de iPhone opnieuw in te stellen ( blz 168 van de manuel)
Alle instellingen herstellen, tik op algemeen, stel opnieuw in, en tik op Herstel alle instellingen. De icons van de aangeschafte software sttan in het op startscherm Einde en oplossing van dit probleem Evert |
|
|||
|
|||
Heb nu een i-phone 32 gb. Ik wil (gratis) programma;s downloaden alleen als ik hem binnen wil halen zegt i-tunes.
"uw verzoek aan de i-tunes store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan" (2001) Wat kan ik er aan doen ? Dank je |
|
||||
|
||||
wat gebruik je ? itunes gift card , credit card , click&buy?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je moet je toch met iets laten activeren , dat is het probleem.
Zodat apple van je verwacht een keer wel iets te kopen ( maar dat niet hoeft te doen als jeniet wilt ) |
|
|||
|
|||
die heb ik alleen als ik een programma wil hebben en me gebruikersnaam en wachtwoord invul dan komt die foutmelding
"uw verzoek aan de i-tunes store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan" (2001) |
|
||||
|
||||
Gebruik google eens en zoek op 'itunes error code 2001' (zonder de aanhalingstekens)
Gaat zo een wereld voor je open....... |
|
||||
|
||||
op verschillende forum's zeggen ze dat het conflict voorkomt wanneer je jailbreaked met itunes aan.
meer kan ik er niet over zeggen lees dit eens door https://forum.iculture.nl/f59/i...400-dfu-4.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
huh??? je hebt in je profiel jailbreak: Ja
dus ik denk toch dat je weet wat jailbreak is?? of heb je dat er zomaar in gezet haha |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan als eerste graag je gegevens aanpassen en je inlezen in de materie. We hebben een WiKi waar je alle termen met uitleg terug kan vinden. Is handiger dan in het wild hier vragen af te vuren
|
|
|||
|
|||
Nou heb op internet gezocht 'itunes error code 2001' maar kom er geen wijs uit. kan me niet eens registreren omdat ik geen creditcard heb. hoe kan ik dan programma's downloaden omdat hij die fout geeft. beetje vaag dit allemaal
het is gelukt me registratie is gelukt alleen het synchroniseren lukt niet omdat hij zegt dat ik er geen bevoegdheid heb. terwijl ik wel me computer heb bemachtigd. Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-12-09 om 14:05. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
iTranslate plus stem
Voor App iTranslate plus heb ik Portugees stem gekocht en geistaleert. Maar, elk keer als ik stem wil gebruiken in TTS, werkt het niet ondanks de berichten dat het tool met succes geinstaleert is. Wie weet een oplosing ?????
|
Labels |
2.0, app, appstore, bevoegd, bevoegdheid, foutmelding, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps uit app-store niet geïnstalleerd krijgen / 'Geen bevoegdheid' Fix | Bahemath | iTunes | 13 | 06-07-11 13:01 |
Windows: Krijg itunes 8.0 niet geinstalleerd | tarinkowt | iTunes | 3 | 12-11-08 17:28 |
Krijg Installer.app niet geïnstalleerd | diadora | Archief | 43 | 06-12-07 21:18 |
BSD Subsystem krijg ik niet geinstalleerd!!! | jaapkwak | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-07 16:48 |
|
|