Config payload Ap onder apparaatbeheer kan ik verwijderen zonder schade aan toestel discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onder apparatenbehher de config payload met beperking die geïnstalleerd is door mijn werkgever kan ik deze verwijderen zonder dat dat software schade aangericht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Config payload Ap onder apparaatbeheer kan ik verwijderen zonder schade aan toestel
Ik heb onder apparatenbehher de config payload met beperking die geïnstalleerd is door mijn werkgever kan ik deze verwijderen zonder dat dat software schade aangericht aan mijn telefoon, wie weet raad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je werkgever dit niet voor niets installeerde? Denk dat je werkgever dit ook voor je moet verwijderen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Apple een App verwijderen zonder je daar van op de hoogte te stellen? | FransHalsema | iPhone Apps | 4 | 31-03-12 18:38 |
iPhone: Jailbreak verwijderen / Toestel updaten | Nipje | Jailbreak | 12 | 18-06-11 19:36 |
Schade aan lens van iPhone 4 | phonggie | iPhone algemeen | 2 | 31-05-11 22:29 |
Schade aan je iPhone4, wat nu? | jadcoffy | iPhone algemeen | 3 | 17-04-11 21:42 |
|
|