//

Config payload Ap onder apparaatbeheer kan ik verwijderen zonder schade aan toestel

Config payload Ap onder apparaatbeheer kan ik verwijderen zonder schade aan toestel discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onder apparatenbehher de config payload met beperking die geïnstalleerd is door mijn werkgever kan ik deze verwijderen zonder dat dat software schade aangericht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-16, 22:11
jagertjes jagertjes is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 1
Standaard Config payload Ap onder apparaatbeheer kan ik verwijderen zonder schade aan toestel

Ik heb onder apparatenbehher de config payload met beperking die geïnstalleerd is door mijn werkgever kan ik deze verwijderen zonder dat dat software schade aangericht aan mijn telefoon, wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-16, 06:28
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Ik neem aan dat je werkgever dit niet voor niets installeerde? Denk dat je werkgever dit ook voor je moet verwijderen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan Apple een App verwijderen zonder je daar van op de hoogte te stellen? FransHalsema iPhone Apps 4 31-03-12 17:38
iPhone: Jailbreak verwijderen / Toestel updaten Nipje Jailbreak 12 18-06-11 18:36
Schade aan lens van iPhone 4 phonggie iPhone algemeen 2 31-05-11 21:29
Schade aan je iPhone4, wat nu? jadcoffy iPhone algemeen 3 17-04-11 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.