//

Fotos organiseren (APP)

Fotos organiseren (APP) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag, mijn iphone staat vol met tekst plaatjes, fotos & lollige plaates. Helaas ben ik al lang geleden begonnen met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-16, 19:45
Tonyphone4 Tonyphone4 is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 15
Exclamation Fotos organiseren (APP)

Hallo,

Ik heb een vraag, mijn iphone staat vol met tekst plaatjes, fotos & lollige plaates.

Helaas ben ik al lang geleden begonnen met het verzamelen van deze grappige plaatjes, helaas heb ik deze nooit in een map gezet omdat ik er toen der tijd nog niet zoveel had.

Tegenwoordig ben ik bezig met het zoeken van een foto of een plaatje en dat duurt zo lang dat het soms niet eens zin meer heeft om verder te zoeken.

Mijn vraag: Is er een app (Vroeger ember) die alles kan sorteren zoals teksten bij tekst, screenshots bij screenshots ETC.

Ik hoor graag van jullie!

Tony.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-16, 20:56
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Het makkelijkste is gewoon een album aanmaken en ze daarin zetten...het beste is dan om de "algemene" map (waar alles staat) te negeren en je foto's alleen via de albums te bekijken. Anders Tidy of QuickPics Photo Manager?
  #3  
Oud 25-03-16, 21:02
Tonyphone4 Tonyphone4 is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 15
Standaard

Dat snap ik, maar ik zoek een app die kan selecteren wat een foto is en wat een plaatje met tekst is als je snap wat ik bedoel! Anders ben ik over 8 dagen nog bezig... Mag ook een app voor de Mac zijn!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Fotos iPhone 6 naar Windows > pakt niet alle fotos? aniela1977 Muziek, foto & video 2 28-10-15 14:35
Windows: App organiseren in iTunes ikkeg iTunes 0 28-07-11 17:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.