Open URL in mail discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik in een ontvangen mail een URL tracht te openen loopt de mail applicatie vast en loopt het scherm vast. Ik moet dan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Open URL in mail
Wanneer ik in een ontvangen mail een URL tracht te openen loopt de mail applicatie vast en loopt het scherm vast.
Ik moet dan de mail applicatie sluiten en terug openen om verder met mail te kunnen werken. Doch het openen van een URL lukt nooit. Iphone 6 - 64GB IOS: 9.2.1 Iemand dit zelfde probleem? Thanks bij voorbaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks. Na het lezen van de bijgevoegde link heb ik gezien dat het probleem in de IOS versie ligt. Spijtig alleen dat ik IOS 9.3 nog niet kan installeren door enkele Apps van het werk :-(.
Wachten dus. Alleszins bedankt voor de snelle reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 url in mail loopt vast/niet door grrrr | Wateengedoe | iPhone algemeen | 1 | 12-04-15 12:49 |
Lettergrootte na invoegen url in mail | Translatoria | iPad algemeen | 2 | 19-04-13 19:26 |
Bijlagen e-mail gaan niet open | Dirgni | iPhone algemeen | 8 | 20-06-12 16:55 |
mail gaat niet open | matthewvl | Archief | 2 | 26-06-08 00:22 |
|
|