groep locatie app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort gaan we met een groep een lange tocht fietsen gevolg door een volg wagen. Nu zijn we opzoek naar een app waarbij we kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
groep locatie app
Binnenkort gaan we met een groep een lange tocht fietsen gevolg door een volg wagen. Nu zijn we opzoek naar een app waarbij we kunnen zien waar iedere fietser is in 1 overzicht plattegrond .
Ik heb al getest met iMessage, maar als ik een groep aanmaak, kan ik deze mensen wel zien, maar de andere elkaar niet. Mogelijk dat het met "Zoek vrienden" kan, maar dan moet iedere fietser elkaar aanmelden en dat is best wel veel werk (25 personen). Andere gedacht is om een extra iTunes account aan te maken en dat iedereen daar op inlogt en dan krijgen we een overzicht in "zoek mijn iPhone" (weet niet of dit werkt). Maar is er geen app die dit kan? Dus eerst een groep maken --> iedereen aanmelden --> plattegrond overzicht waar iedereen is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan Glympse dat niet?
https://itunes.apple.com/app/glympse...330316698?mt=8 |
|
|||
|
|||
Ik durf het bijna niet te zeggen..
Maar Facebook kan dat. "Vrienden in de buurt" aanzetten en je ziet waar alle Facebookvrienden zijn (die het ook aangezet hebben) |
|
|||
|
|||
zal eens naar bijde kijken.
Heb ondertussen zelf LOOX gevonden |
Labels |
groep, locatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[opzoek] locatie app | jeroenbr | iPhone Apps | 4 | 29-06-13 14:49 |
Locatie gedownloded App | kkkkk | iPhone Apps | 5 | 18-04-13 20:25 |
Facebook groep Close friends werkt niet meer in app | simonvct | iPhone Apps | 0 | 19-01-13 00:01 |
groep mail,tekst message app | robjuh1990 | iPhone Apps | 0 | 09-10-12 22:15 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
|
|