Facebook messenger berichtmelding probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele dagen krijg ik geen voorvertoning meer van een ontvangen messenger bericht op het toegangsscherm. Wanneer ik een bericht ontvang hoor ik alleen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook messenger berichtmelding probleem
Sinds enkele dagen krijg ik geen voorvertoning meer van een ontvangen messenger bericht op het toegangsscherm.
Wanneer ik een bericht ontvang hoor ik alleen het ping geluid en het badge app symbool verschijnt ook bij het messenger icoon. Maar voordien zag ik dus altijd op mijn toegangsscherm een voorvertoning van het ontvangen bericht en zag ik van wie het bericht was en een stukje van het bericht was dan al leesbaar zonder dat men de messenger app moest openen. Zou het te maken hebben met het onlangs updaten van de messenger app of het updaten van IOS 9.3.1 naar 9.3.2? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd facebook messenger app probleem | EddyG | iPhone Apps | 0 | 18-12-15 12:40 |
|
|