App dat klok altijd aan staat zoals glance bij Windows Phone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanwege andere baan overgestapt van een Windows Phone naar IPhone 6 van de baas. Alles werkt allemaal best goed, app kwaliteit aanzienlijk beter op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App dat klok altijd aan staat zoals glance bij Windows Phone
Hallo,
Vanwege andere baan overgestapt van een Windows Phone naar IPhone 6 van de baas. Alles werkt allemaal best goed, app kwaliteit aanzienlijk beter op IOS omgeving dan Windows. Maar ik mis iets aan de IPhone. Op mijn oude Windows Phone had ik glance draaien. Middels glance kon je zien terwijl je telefoon op standby staat met scherm uit hoeveel berichten je hebt. Wat echter nog mooieer van glance was dat je terwijl je telefoon standby staat met het scherm uit constant een digitale klok (tenzij hij in je broekzak zit of je iets over de telefoon legt). Ik vond een horloge hiermee overbodig, want zonder je telefoon aan te raken zie je de tijd zonder dat dit heel veel batterij capaciteit kost. Ik heb wel apps gevonden waar de klok aan kan blijven, maar als je dan telefoon op standby zet gaat klok weer weg. Hoop dat iemand iets weet. Heb een foto toegevoegd ter verduidelijking. Alvast dank voor suggesties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op | rjahul | iPhone Apps | 5 | 30-05-12 14:57 |
Shuffle staat altijd aan | swiebertje | Archief | 3 | 02-11-09 17:46 |
Op i-phone staat een 1 in App store icoon | djarend | iPhone Apps | 3 | 03-11-08 22:40 |
|
|