In app aankoop lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een in app aankoop doen maar dat lukt niet: ik heb de app gedownload met het iCloud account van ons gezin. Later kreeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In app aankoop lukt niet
Ik wil een in app aankoop doen maar dat lukt niet: ik heb de app gedownload met het iCloud account van ons gezin. Later kreeg ik een eigen account en heb daar nu tegoed op staan (dat is absoluut genoeg voor de aankoop). Nu wil ik dus een in app aankoop doen maar dat lukt niet want hij zegt iets van: 'aankoop kan niet worden voltooid want de app is gekocht met een ander account.' Kan ik deze aankoop alsnog doen met mijn eigen account en niet met die van het gezin?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee! Je moet die in-app aankoop doen met het App Store account waar de app oorspronkelijk mee gekocht werd. Of, je koopt die app opnieuw met je eigen account en dan de in-app aankoop met je eigen account.
|
|
|||
|
|||
Hoe moet ik de app opnieuw kopen dan? De app zelf was gratis trouwens.
|
|
|||
|
|||
App verwijderen. App opnieuw downloaden met je eigen account. In-app aankoop doen.
PS: Een gratis app heet bij Apple ook een "aankoop" (purchase). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aankoop in appstore lukt niet : Uw aankoop kon niet worden voltooid | Shersss | iPhone Apps | 0 | 05-09-13 01:10 |
App schenken lukt niet | kakbouter | iPhone Apps | 1 | 17-05-12 22:30 |
App desinstall lukt niet | kiteseb | iPhone Apps | 20 | 25-03-12 18:42 |
Windows: App updaten lukt niet | Carlos02 | iTunes | 4 | 02-10-10 20:14 |
|
|