Mail - activiteitenbalk discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een mail ontvang met daarin een afspraak, verschijnt er ook bovenaan een balkje met als titel "1 activiteit gevonden". Als ik hierop klik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail - activiteitenbalk
Wanneer ik een mail ontvang met daarin een afspraak, verschijnt er ook bovenaan een balkje met als titel "1 activiteit gevonden". Als ik hierop klik wordt deze activiteit in mijn agenda geplaatst.
De begintijd staat echter 2 uur later dan vermeld in het bericht. 2 vraagjes: 1. Heeft deze verschuiving iets te maken met een instelling bij mij? 2. Als ik zelf een bericht verstuur met een afspraak krijg ik dit balkje niet te zien? Hoe komt dat? Groetjes Ludo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
|
|