Gekochte app werkt niet op nieuwe iPad PRO

Gekochte app werkt niet op nieuwe iPad PRO discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijd geleden kocht ik de app AstrolGo https://itunes.apple.com/us/app/astr...333283180?mt=8 Deze krijg ik op mijn nieuwe iPad PRO niet aan de gang. Ik heb dit in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-16, 16:43
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 118
Standaard Gekochte app werkt niet op nieuwe iPad PRO

Een tijd geleden kocht ik de app AstrolGo

https://itunes.apple.com/us/app/astr...333283180?mt=8

Deze krijg ik op mijn nieuwe iPad PRO niet aan de gang.
Ik heb dit in Juni al aangegeven bij de maker.
Later nog eens maar er komt geen antwoord op.

Is er een manier om de maker aan te sporen voor een oplossing te zorgen?
Is de maker verplicht een update te maken?
Of is het mogelijk om in zo'n geval het geld terug te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-16, 09:32
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 118
Standaard

Weet hier niemand hoe dit zit?
  #3  
Oud 19-10-16, 09:37
Guest-20180925190238
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KIN174 Bekijk bericht
Is er een manier om de maker aan te sporen voor een oplossing te zorgen?
Nee.

Citaat:
Is de maker verplicht een update te maken?
Nee.

Citaat:
Of is het mogelijk om in zo'n geval het geld terug te krijgen?
Nee.
  #4  
Oud 19-10-16, 10:14
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KIN174 Bekijk bericht
Weet hier niemand hoe dit zit?
Jawel je had meteen bij Apple moeten reclameren dan had je je geld terug gehad. Voor een volgende keer dit is dacht ik binnen iTunes te regelen, google maar even heb dit zelf in het verleden een paar keer gedaan en met succes
  #5  
Oud 19-10-16, 10:18
» iPhone 7 Plus 128GB (Zwart) [FW: 13.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 12.4.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.278
Standaard

Je kan alleen een klacht indienen als je de app minder dan 90 dagen geleden gekocht hebt
https://support.apple.com/en-us/HT204084
Kijken hoever je komt kan altijd via de link op de pagina, maar als je de app langer dan 90 dagen geleden hebt gekocht is het denk ik jammer dan.

Je kan een 1 ster review schrijven met een waarschuwing voor anderen om de app niet te kopen.
En nee, de maker hoeft niet een nieuwe versie te maken, maar als hij nog wil verkopen helpt het niet als er slechte reviews bij de app staan.
  #6  
Oud 20-10-16, 17:27
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 118
Standaard

Ziet er hopeloos uit dus
Zal ik me dan bij moeten neerleggen.
Dank voor alle reacties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe in app aankopen werkt niet hollandy2k iPhone algemeen 2 04-11-13 07:48
Video: Ik krijg gekochte dvd's niet op de iPad mini markk93 Muziek, foto & video 6 07-05-13 12:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.