Herstellen Whatsapp vanuit Onedrive discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer een iPhone bezitten. Ik stap zakelijk over van een Windows 10 telefoon naar een iPhone 6. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstellen Whatsapp vanuit Onedrive
Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer een iPhone bezitten. Ik stap zakelijk over van een Windows 10 telefoon naar een iPhone 6. Ik heb een backup van Whatsapp vanaf mijn Windows Phone op Onedrive gemaakt. Hoe krijg ik die nu in mijn iPhone? Kan ik het de bestanden naar iCloud kopiëren en van daaruit herstellen? Of kan het rechtstreeks?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij niet mogelijk.
https://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/28060005 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik dacht overigens dat ik de backup van Windows phone wel in mijn iCloud kon zetten. Maar dat gaat ook niet. Iemand nog ideeën? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S herstellen vanuit iTunes backup met andere Apple ID | sybeandringa | iPhone algemeen | 1 | 27-01-15 13:16 |
Is er een app om foto's direct vanuit de cameroll te exporteren naar Whatsapp? | Tommi12 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-06-13 21:05 |
|
|