contacten op springboard zetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb ergens gelezen dat in fw 2.0 de mogelijkheid bestaat om individuele contacten op het springboard te plaatsen, maar ik heb nog niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten op springboard zetten
hallo, ik heb ergens gelezen dat in fw 2.0 de mogelijkheid bestaat om individuele contacten op het springboard te plaatsen, maar ik heb nog niet gevonden hoe dit zou moeten. Iemand die het wel weet of met zekerheid weet dat dit niet kan? Anders een progje dat dit kan in de appstore?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met de 1.1.4 firmware was hier inderdaad een programma voor (ben de naam even kwijt, zit op mijn werk). Je kreeg dan de afbeeldingen te zien die je bij je contact had gekozen.
Ik weet niet of deze app al onder 2.0 te krijgen is. Zo nee, dan zal dat waarschijnlijk niet te lang duren aangezien iedereen druk bezig is de software te poorten naar de 2.0 firmware.
|
||||
|
||||
In firmware 2.0 is dit volgens mij gewoon standaard, dat hij op het springboard staat. Ik heb alleen gehoord dat met de installatie van bossprefs hij ook meteen weer verdwijnt.
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat jij bedoelt alle contacten terwijl de topicposter één bepaald contact (of meerdere) wil op zijn springboard.
|
|
||||
|
||||
inderdaad.. ik lees verkeerd. Mijn excuses!
|
|
|||
|
|||
Favoriete contacten op homescreen?
Is er al meer nieuws hierover?
Is er een progje in de app-store die ervoor zorgt dat je bepaalde favoriete contacten op je homescreen kan plaatsen, zodat je ze met één druk direct kan bellen? |
|
||||
|
||||
2x homebutton kom je er ook
|
|||
|
|||
Er is een progje en dat heet: "one tap dial". Zo uit mijn hoofd, daarmee kan je contacten op je springboard zetten met een zelf gekozen afbeelding!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In Cydia toevoegen repo: ispaziorepository.com
Zoeken naar CallMe |
|
|||
|
|||
Iets gelijkaardigs voor mensen zonder Jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Heb me een ongeluk gezocht maar niet gevonden.....
Jailbreak is nog nooit zo simpel geweest en de voordelen zijn enorm! Wel opschieten nu je nog op 4.0.1 zit! Laatst gewijzigd door tomtom100; 12-08-10 om 01:08. |
|
||||
|
||||
lockinfo gebruik ik daarvoor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten op sim zetten | Jeroen Bol | iPhone algemeen | 7 | 21-03-11 17:33 |
Contacten over zetten | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 10:07 |
Safari pagina op springboard zetten | pjotr28 | Archief | 3 | 18-09-08 20:00 |
[FW 2.0] MobileAdressBook/Contacten icoontje verdwenen van springboard | McHenk | iPhone algemeen | 2 | 24-07-08 00:02 |
|
|