contacten op sim zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe auto met carkit en nu kan de Iphone het telefoonboek niet synchronisreren . Op de site van deze carkit staat ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
contacten op sim zetten
Ik heb een nieuwe auto met carkit en nu kan de Iphone het telefoonboek niet synchronisreren . Op de site van deze carkit staat ook dat dit niet kan.Nu zegt de dealer dat ik contacten over moet zetten op simkaart en kan met juiste toestel telefoonboek in carkit zetten. Nu lukt het mij niet om contacten over te zetten op sim. Kan ook geen app vinden die dit kan
Heeft iemand een oplossing Vast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iphone contacten overzetten op sim
Hallo, met Simanager kun je je contacten overzetten van je iphone naar je Sim. Hij moet wel gejailbreakt zijn en als je dan zoekt in Cydia naar Simanager dan staan er 2 in en je moet de gene hebben waar bij staat voor iphone 4 geschikt. Succes, bij mij werkte het prima.
|
|
||||
|
||||
Hoi Jack
Bedankt voor je reactie Mijn iPhone3gs is niet gejailbreakt en werkt dus niet met simanager |
|
|||
|
|||
je simkaart in een andere telefoon doen en 1 voor 1 al je tel nummer overschrijven van je iphone naar je simkaart..... nie zo moeilijk he...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jah handig is anders, maar wat moet je dan als je tel niet is gejailbreakt.
vind het zeker wel een minpunt van apple, dat je contacten niet op je sim worden gezet maar op interen geheugen. en wat helemaal stom is dat je het niet kan overkopieren net als met een nokia ofzo...!!! |
|
|||
|
|||
synchroniseer je je contracten vanaf outlook of gmail naar je iphone ?
zo ja weet ik wel simpelere omweg dan ze een voor een overschrijven en toevoegen. mits je een oude telefoon hebt liggen. als je ze via outlook hebt. sync een oude nokia of andere phone met je contact boek. meeste andere telefoons dan apple hebben mogelijkheid de contacten naar de sim te kopiëren. druk je dan sim weer in apple en klaar. niet ideaal maar makkelijker dan overschrijven |
|
|||
|
|||
idd nog niet erg handig, maar wel een handige oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten op springboard zetten | john wings | iPhone Apps | 12 | 14-04-11 01:50 |
Contacten over zetten | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 10:07 |
sim contacten | oli4ken | iPhone algemeen | 8 | 16-09-08 22:23 |
België: contacten op sim na turbo sim | mathphone | Overige providers België | 2 | 17-01-08 19:44 |
|
|