files versturen via Bluetooth discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Weet iemand al of er iets van een app is die het mogelijk maakt, om foto's via bluetooth te verzenden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
files versturen via Bluetooth
Hallo!
Weet iemand al of er iets van een app is die het mogelijk maakt, om foto's via bluetooth te verzenden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is NIET mogelijk met de iphone.
Zoek even op bluetooth, en je vind nog talloze onderwerpen hierover! edit: Niet helemaal goed gelezen, je vraagt op een app (onderwerp doet anders vermoeden) Die is er (nog) niet |
|
||||
|
||||
Edit slotje opgeheven. Ook ik was te snel.
Deze is er overigens nog niet. Weet ook niet of dit hardwarematig kan. Wel reden genoeg om de discussie open te houden
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik! Laatst gewijzigd door sossienl; 30-07-08 om 14:17. |
|
|||
|
|||
Het zou moeten mogelijk zijn, maar Apple heeft alleen een paar profielen opengezet, als 'm niet vergis Headset Profile (HSP) en Hands-Free Profile (HFP)
Trouwens 1st gen iPhone bevat de BlueCore4 chip en de 3G de BlueCore6 (o.a. zuiniger dan de BlueCore4) |
|
||||
|
||||
Technisch helaas niet mogelijk. Misschien wel via Wi-Fi of 3G maar ook daarvoor is er (nog) geen manier / programma.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk ook niet dat het via een applicatie mogelijk is aangezien die ook die services nodig heeft die er niet zijn. En programma's uit de appstore kunnen op geen enkele manier systeembestanden/instellingen wijzigen. De enige hoop die we nog kunnen hebben is dat Apple bij een update het in gaat bouwen. Anders niet. |
|
|||
|
|||
Ik vraag me af waarom Apple ervoor kiest om de gangbare functies welke op elke telefoon zit uit te zetten. Zou graag bestanden willen uitwisselene met mijn broertje die een Samsung heeft, maar krijg geen verbinding.
|
|
||||
|
||||
Tja.. die vraag kan alleen Apple beantwoord, maar dat doen ze waarschijnlijk gewoon niet. Het is niet anders.
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk omdat je dan ook mp3tjes kan verzenden en aangezien Apple liever hebt dat je ze via iTunes koopt hebben ze dat denk ik uitgeschakeld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(MP3tjes die je niet via iTunes heb gekocht verschijnen ook gewoon in iTunes) Maargoed, we zijn het er allemaal over eens dat het een groot gebrek is. |
|
|||
|
|||
Als je de andere bluetooth profielen open zet maak je de telefoon natuurlijk wel gevoeliger voor hackpogingen. Mogelijk dat de software op dat punt nog niet ver genoeg dichtgespijkerd is?
|
|
|||
|
|||
Tja... volgens mij kan ik ook geen muziek afspelen via BlueTooth op mijn Parrt-Handsfree kit. (streaming audio over Bluetooth)
|
|||
|
|||
Citaat:
er kunnen wel foto's verstuurd worden via bluetooth naar een printer iBlueNova deze moet het gaan |
|
|||
|
|||
Gewoon in Cydia de app IblueNova downloaden. (15 day trial, daarna 5$?)
Maakt het mogelijk muziek,foto's,files enzo gewoon via bluetooth, naar alle bluetooth apparaten te sturen! Ook andersom kan jij dus gewoon alles van anderen ontvangen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pffffffff ben ik zolang afwezig geweest bij mij stond dit op new !!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto versturen via bluetooth | jeef112 | Muziek, foto & video | 11 | 08-03-11 21:03 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
iPhone 3G GPS Data versturen over Wi-Fi/bluetooth naar Pc. | DJTim | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-12-08 21:40 |
|
|