Facebook op iPhone 6s discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen problemen met de Facebook app. En dan puur met de camera swipe. Als ik naar rechts swipe voor de camera filters ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook op iPhone 6s
Sinds een aantal dagen problemen met de Facebook app. En dan puur met de camera swipe. Als ik naar rechts swipe voor de camera filters etc, dan is er geen knop rechtsboven in beeld om af te sluiten. Wat ik ook doe, ik kom niet meer terug op mijn tijdlijn.
Het gaat om een iPhone 6s plus 64 gb. Wat ik zelf geprobeerd heb: Facebook diverse keren opnieuw geïnstalleerd. Iphone gereset. Dat leek even goed te gaan, maar na 1 dag was de bug er weer. Facebook zelf ook al gecontacteerd. Die geven me gewoon de standaard antwoorden, en gaan er verder niet op in. Wordt er radeloos van. Iemand nog wat tips ? Edit: blijkt toch een bug in de app zelf te zijn. Reacties in de appstore geven dezelfde problemen aan. Laatst gewijzigd door gameunit; 31-07-17 om 23:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom zie ik de dingen die mijn zoon op facebook zet niet op mijn iphone facebook? | pantahduc | iPhone algemeen | 9 | 10-03-13 03:07 |
|
|