Welk toetsenbord gebruiken jullie? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg mij af wat nou echt een fijn toetsenbord is voor ios. Moet zeggen dat het originele toetsenbord (voor mij) de beste autocorrectie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welk toetsenbord gebruiken jullie?
Hallo,
Ik vroeg mij af wat nou echt een fijn toetsenbord is voor ios. Moet zeggen dat het originele toetsenbord (voor mij) de beste autocorrectie heeft maar mis toch een swipe funtie en een voorspelling functie. Wat vinden jullie een fijn (alternatief) toetsenbord? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
goede tip! makkelijk ding, nooit eerder gebruikt, maar werkt handig!
|
Labels |
toetsenbord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? | stefimke | iPhone accessoires en onderdelen | 1784 | 04-02-15 22:06 |
Welke case gebruiken jullie? | markelo | iPhone algemeen | 12 | 30-11-14 19:56 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|