Export uit iBooks discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer je vanuit Photo's (iPhone) wil exporteren heb je tal van opties, zoals Mail, Telegram, iBooks, Notities, Bericht en Stack. Vanuit iBooks (PDF) heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Export uit iBooks
Wanneer je vanuit Photo's (iPhone) wil exporteren heb je tal van opties, zoals Mail, Telegram, iBooks, Notities, Bericht en Stack.
Vanuit iBooks (PDF) heb ik niet één enkele optie, zelfs geen mail. Als ik "Meer" selekteer, komt er niets bij. Ik kan ook nergens instellingen vinden hierover. Ik heb geen idee of dit gekomen is na update naar iOs 11, ik zie het nu eigenlijk pas. Ik heb het ook met een eigen document geprobeerd, zodat het geen probleem met rechten kan zijn. Kan dit inderdaad niet (meer) of mis ik iets? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op mijn ipad air kan ik losse bestanden (gebruiksaanwijzingen, pdf’s e.d.) mailen en printen.
Bij Boeken heb ik die optie niet. |
|
||||
|
||||
Als je geen enkele optie hebt zijn het waarschijnlijk beveiligde bestanden.
|
|
|||
|
|||
Als je een Mac had was er geen probleem nu heb je misschien hier wat aan.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vCard export uit iCloud met afbeelding | studioed | iCloud | 2 | 09-02-12 18:20 |
Export Keynote als PPT onmogelijk | djepie | iPad algemeen | 1 | 30-08-10 10:45 |
|
|