Kan iCloud drive niet gebruiken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik m'n iCloud nu vooral om foto's op te slaan zodat ze minder ruimte in beslag nemen op m'n iPhone. Maar nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iCloud drive niet gebruiken
Ik gebruik m'n iCloud nu vooral om foto's op te slaan zodat ze minder ruimte in beslag nemen op m'n iPhone. Maar nu wil ik graag een backup maken van m'n Whatsapp chats zodat ik dit straks ook makkelijk kan overzetten naar een nieuwe telefoon.
Om een of andere reden lukt het niet om iCloud drive aan te zetten. Bij de instellingen blijft het schuifje grijs, de app kan ik niet downloaden. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb een iPhone 5s met iOS 10.3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pas je profiel even aan, want als dit draadje langer wordt weten mensen niet meer waar het over gaat.
Log een keer uit en in in iCloud.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met twee macs dezelfde iCloud drive gebruiken | hveen | iCloud | 4 | 02-10-16 17:55 |
iWork wil niet synchroniseren met iCloud (zonder iCloud Drive) | Patje97 | iCloud | 11 | 05-12-14 16:05 |
iCloud drive niet op iOS 8 | annor | iCloud | 3 | 19-09-14 15:21 |
|
|