extra datum(s) van kontaktpersonen in de kalender discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de kontakten kan je, naast de verjaardagen, extra datums aanmaken. Is het mogelijk ook deze datums in de kalender te zien, net zoals de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() In de kontakten kan je, naast de verjaardagen, extra datums aanmaken.
Is het mogelijk ook deze datums in de kalender te zien, net zoals de verjaardagen? mvg Theo |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze vraag is al eens gesteld. Doorzoek het forum even.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb het forum al gecheckt, maar kon deze specifieke vraag of antwoord daarop niet terugvinden.
Als U weet dat dit wel zo is, kunt U dan een link sturen of aangeven waar ik dit kan vinden? Gerelateerde vragen heb ik wel gevonden, maar daar heb ik niets aan.... |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extra datum in Contacten | ceesvb | iPad Apps | 4 | 26-04-16 09:36 |
kalender synchroniseert niet met gmail kalender | click66 | iPhone algemeen | 1 | 22-09-13 00:16 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Kalender icoontje op springboard toont alleen datum | joncko | Desktop-applicaties | 0 | 20-06-09 22:47 |
Kalender notificatie lockscherm/tijd/datum | DurdenDesign | Archief | 1 | 14-03-08 16:27 |
|
|