extra datum(s) van kontaktpersonen in de kalender discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de kontakten kan je, naast de verjaardagen, extra datums aanmaken. Is het mogelijk ook deze datums in de kalender te zien, net zoals de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
extra datum(s) van kontaktpersonen in de kalender
In de kontakten kan je, naast de verjaardagen, extra datums aanmaken.
Is het mogelijk ook deze datums in de kalender te zien, net zoals de verjaardagen? mvg Theo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze vraag is al eens gesteld. Doorzoek het forum even.
|
|
|||
|
|||
extra datum(s) van kontaktpersonen in de kalender
Heb het forum al gecheckt, maar kon deze specifieke vraag of antwoord daarop niet terugvinden.
Als U weet dat dit wel zo is, kunt U dan een link sturen of aangeven waar ik dit kan vinden? Gerelateerde vragen heb ik wel gevonden, maar daar heb ik niets aan.... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extra datum in Contacten | ceesvb | iPad Apps | 4 | 26-04-16 09:36 |
kalender synchroniseert niet met gmail kalender | click66 | iPhone algemeen | 1 | 22-09-13 00:16 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Kalender icoontje op springboard toont alleen datum | joncko | Desktop-applicaties | 0 | 20-06-09 22:47 |
Kalender notificatie lockscherm/tijd/datum | DurdenDesign | Archief | 1 | 14-03-08 16:27 |
|
|