Mail app blift mail ophalen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds installatie ios11 blijft mail app automatisch mail(s) ophalen.Ik kan app mbv dubbelklik uit geheugen halen, maar het blijft werken. Gezien ik niet steeds mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Mail app blift mail ophalen
Sinds installatie ios11 blijft mail app automatisch mail(s) ophalen.Ik kan app mbv dubbelklik uit geheugen halen, maar het blijft werken.
Gezien ik niet steeds mail wil ophalen wil ik graag zelf beslissen wanneer het opgehaald moet worden. Weet iemand een oplossing hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan toch gewoon instellen hoe vaak je mailt wordt opgehaald ofniet?
|
|
|||
|
|||
Dat wel.
Ware het niet dat voor iOS 11 dat niet hoefde. Voldoende was om app uit de geheugen te halen en de app deed niets totdat ik die opnieuw aanzette. Nu haalt de app steeds mails op terwijl ik het niet wiel incl bijbehorende dataverbruik. |
|
|||
|
|||
Als je in hebt gesteld dat mail gepusht wordt zal deze altijd binnenkomen. Onafhankelijk of je de mail app actief hebt en onafhankelijk van de iOS versie die je hebt geïnstalleerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail ophalen | Rob. | iPhone algemeen | 10 | 30-08-10 12:51 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 13:43 |
ophalen mail | Awater | iPhone algemeen | 2 | 20-01-10 13:16 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 16:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 00:32 |
|
|