Betaalde app op nieuwe toestel te gebruiken? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Stel dat ik een betaalde app installeer op mijn iPhone 6. En dat ik na een tijdje de iPhone 7S aanschaf, of een iPad. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Betaalde app op nieuwe toestel te gebruiken?
Hoi. Stel dat ik een betaalde app installeer op mijn iPhone 6. En dat ik na een tijdje de iPhone 7S aanschaf, of een iPad.
Is het dan mogelijk om deze betaalde app te installeren/overzetten en deze te gebruiken op mijn nieuwe toestel? Zo ja hoe werkt dat? Reservekopie? Anders?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan, als je maar dezelfde Apple ID gebruikt.
Je kunt de App dan gratis opnieuw downloaden.
|
|||
|
|||
Je bedoeld dit: https://www.iculture.nl/tips/aankoop...s-iphone-ipad/
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe toestel: iOS6, oud toestel back-up: iOS7. Beste manier? | STA911 | iPhone algemeen | 7 | 18-10-13 17:45 |
Apple geeft nieuwe top 10 uit meest gedownloade betaalde iPhone en iPad apps | technophile | iPhone Apps | 0 | 06-02-13 16:14 |
iPhone: Kan ik mijn nieuwe 4S-toestel al in gebruik nemen op oud Abo? | hatreur | Jailbreak | 1 | 13-02-12 15:02 |
iPhone 3GS: Iemand bekend met nieuwe (betaalde) unlock? | poes | Unlock | 2 | 27-10-10 13:00 |
Betaalde unlock t-mobile.. met mijn toestel ? | denzell86 | Unlock [archief] | 1 | 21-03-09 22:18 |
|
|