Kan ik mijn nieuwe 4S-toestel al in gebruik nemen op oud Abo? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. heb zojuist mijn 4S toestel ontvangen. Mijn oude T-mobile abo met Iphone 3G loopt nog tot 5 maart. Daarna gaat het abo over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan ik mijn nieuwe 4S-toestel al in gebruik nemen op oud Abo?
Hallo allemaal.
heb zojuist mijn 4S toestel ontvangen. Mijn oude T-mobile abo met Iphone 3G loopt nog tot 5 maart. Daarna gaat het abo over naar Tele2 (wel weer via het T-mobile netwerk en met nummerbehoud). MIJN VRAAG: Kan ik het nieuwe toestel nu al in gebruik nemen op het oude abonnement? Zo ja: Gewoon door de SIM kaart over te zetten en te syncen? En zijn er nog aandachtspunten om nu alvast rekening mee te houden i.v.m. een latere jailbreak via Absinthe ? groetjes Harro |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt je nieuwe 4S zonder problemen gebruiken met een oud abonnement. Zorg wel voor een microsimkaart!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2de iphone in gebruik nemen | brodi | iPhone algemeen | 7 | 14-11-11 02:32 |
iPhone 3GS: Kan ik mijn toestel veilig un-jailbreaken? | Lee93 | Unlock | 1 | 21-03-10 22:32 |
Mogelijke Abo/toestel prijzen bij intro G4 | MightyWiggy | Koopinformatie Nederland | 1 | 31-01-10 20:52 |
Iphone abo gaat binnenkort in. Kan ik nu al iets met mijn iPhone? | T0m | Odido (T-Mobile) | 3 | 28-04-09 23:19 |
Originele iphone en oud T-mobile abo | goedschalk | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-07-08 08:25 |
|
|