Streamen zonder jailbreak Iphone iPad discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam dit tegen iMovies | Rechtstreeks streamen simpel en leuk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bekijk op youbtube zo-doe-je-dat en stijl van casperskie.
Gratis films streamen op iphone (geen jailbreak). Succes. |
|
|||
|
|||
Leuke tip.
Werkt perfect op iPad en iPhone. Dat werkt op je Mac (of PC) niet? |
|
|||
|
|||
Ik kan alleen maar trailers streamen, en geen hele film
|
|
|||
|
|||
Scroll naar beneden en zie....daar kan je dan kiezen
|
|
|||
|
|||
Ok heb dus de IMDb app op de iPhone staan, Maar als ik naar beneden scroll zie ik : Your watchlist Your history Your list Kan je me helpen aub...? Dit moet bij mij toch ook te vinden zijn :-(
|
|
|||
|
|||
Andere apps om hele films te streamen of te downloaden zowel voor iPhone als iPad zijn de applicatie Downloader (ga naar: bigU app) of een andere App dat goed werkt is Azul Media Player.
Succes! Laatst gewijzigd door WDS001; 15-02-12 om 17:36. Reden: Reclame is ongewenst. |
|
|||
|
|||
Big U is niet gratis welke wel?😄
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek Iphone streamen zonder Itunes | messy | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 30-12-11 21:48 |
Streamen zonder tussenkomst apparaten | rickrick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 21 | 13-12-11 02:28 |
Flash op de iPad/iPhone ZONDER jailbreak :D | superfrits | iPad Apps | 18 | 16-12-10 23:15 |
Radio luisteren zonder te streamen? | dj-j | iPhone Apps | 16 | 18-02-09 14:46 |
Radio luisteren (zonder te streamen) | lluuk | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 23-12-08 11:57 |
|
|