//

Radio luisteren (zonder te streamen)

Radio luisteren (zonder te streamen) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb dit forum al een beetje afgestruind maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden op mijn vraag. Ik reis namelijk veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-08, 18:43
lluuk lluuk is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard Radio luisteren (zonder te streamen)

Hallo mensen,
Ik heb dit forum al een beetje afgestruind maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden op mijn vraag.
Ik reis namelijk veel met de trein en de 3G verbinding valt om de haverklap weg waardoor Nederland.FM het ook laat afweten. Dit irriteert mij mateloos, dus ik ben op zoek naar een apparaatje waarmee ik gewoon het FM-signaal op kan pikken waardoor ik dus normaal radio kan luisteren zonder elke keer onderbroken te worden.
Ik weet dat er voor de ipod wel een dergerlijk apparaat te verkrijgen was, is deze er ook al voor de Iphone (3G)?
Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-08, 19:11
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

lluuk, google 'ns op "iphone 3G FM transmitter"
  #3  
Oud 17-12-08, 21:50
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Vind je dan niet van die dingen waarmee je je iphone op een FM frequentie kunt laten uitzenden om het signaal met een autoradio te kunnen ontvangen?
  #4  
Oud 18-12-08, 14:20
lluuk lluuk is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Precies Marco Blom, dat dacht ik dus ook. Dat is echter niet wat ik zoek. Ik wil dus op mijn iPhone radio luisteren dmv een fm signaal. Kan dit?
  #5  
Oud 18-12-08, 14:32
ruudvroon ruudvroon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Betuwe
Berichten: 12
Standaard

Het schijnt dat dit moet werken:
China Wholesale Mini Radio & Remote Control With LCD Display For iPhone & iPod -
  #6  
Oud 18-12-08, 16:58
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nja maar das een radio in de koptelefoon en geen radio ontvanger

Greetz, Stiruam
  #7  
Oud 18-12-08, 18:05
lluuk lluuk is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Bedankt voor je inbreng ruud. Gezien de grootte van dat apparaat kan ik dan net zo goed een kleine mp3 speler met fm functie meenemen; niet zo heel handig dus. Toch bedankt!
Vind het wel vreemd dat een dergelijk apparaat zo moeilijk op de markt te vinden is, zoals die er wel voor de iPod is. Zeker gezien het feit dat de 3G dekking nog verre van optimaal is.. Ben ik dan de enige met dit probleem en behoefte aan zo'n apparaat? Of bestaan ze wel maar kijk ik gewoon niet goed?
  #8  
Oud 18-12-08, 18:12
ruudvroon ruudvroon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Betuwe
Berichten: 12
Standaard

Volgens mij is dat ding voor de ipod ook niet meer via apple te krijgen, ik kan hem althans niet in the online store vinden. Blijkbaar was er te weinig vraag naar...
  #9  
Oud 19-12-08, 09:44
Tr1bal Tr1bal is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 77
Standaard

kom idd nu ook achter dat er geen standaard radio app op mijn telefoon zit.. best dom eigenlijk. de goedkoopste telefoons hebben dit.
  #10  
Oud 19-12-08, 10:58
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tr1bal Bekijk bericht
kom idd nu ook achter dat er geen standaard radio app op mijn telefoon zit.. best dom eigenlijk. de goedkoopste telefoons hebben dit.
Beetje vreemde conclusie. Ik heb hier momenteel 6 telefoons voor me liggen. Apple iPhone, Motorola Razor, HTC TyTN, HTC Wizard, Sony Ericsson T630, Samsung KF600. Alleen de laatstgenoemde heeft standaard radio aan boord en dat is puur omdat deze een echte (analoge) radio-ontvanger heeft. Opmerking van jou is dus een beetje uit de lucht gegrepen volgens mij.
__________________
...
  #11  
Oud 20-12-08, 16:41
rblankevoort rblankevoort is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik wil ook heel graag radio "uit de lucht" vind het een groot gemis! Die Bluelabs is zonde van je geld. En "levert" ook geen BNR wat ik graag luister. heeft er iemand een tip?

RBlankevoort
  #12  
Oud 23-12-08, 11:57
rblankevoort rblankevoort is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Heb navraag gedaan de oortelefoon met radio bestaat nog en is alleen voor iPod. Bij applestore gaven ze aan dat het misschien komt. Maar kan ook met een iPhone download sofware opgelost worden. Wie schrijft er een applicatie of wie weet hoe een lobby hiervoor op te zetten?
Fm radiolover
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Radio luisteren - rechtstreekse streaming links mvi Muziek, foto & video 52 05-07-16 21:24
radio luisteren op iPhone sth313 iPhone accessoires en onderdelen 3 01-11-10 19:19
radio luisteren met sleeptimer Sultan iPhone Apps 0 03-05-10 20:38
Radio luisteren... Hjalmarr iPhone algemeen 5 20-09-09 23:08
Radio luisteren zonder te streamen? dj-j iPhone Apps 16 18-02-09 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.