radio luisteren op iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb nu al een tijdje een fm transmitter voor mijn iphone. maar nu wil ik graag ook radio kunnen luister op mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
radio luisteren op iPhone
Hallo, ik heb nu al een tijdje een fm transmitter voor mijn iphone. maar nu wil ik graag ook radio kunnen luister op mijn iphone en dan via de ether en niet via een stream is dit (al) mogelijk? Zoja waar kan ik deze accessiores kopen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had vroeger een iPod touch 1g, hiermee kon je een snelkoppeling maken van nederland.fm, werkte perfect, maar nu heb ik een iPhone 3g en het werkt niet, je kan het proberen...
|
|
|||
|
|||
surf eens naar www.klikenplay.nl daar kan je een snelkoppeling maken van de gewone zenders en je kan de dancezenders in je beginscherm zetten dan krijg je gewoon een mooi icoontje. Klik en Play - Klik the station Play the music -??|?.?|??? - Klik en Play op je iphone
|
||||
|
||||
uiteindelijk wil je dus gewoon een externe radio....
Griffin iFM - Digital player FM transmitter
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met streaming radio luisteren via Wi-Fi op iphone 4 aangesloten op Dock | basvdkant | Wi-Fi | 1 | 29-01-11 20:19 |
radio luisteren met sleeptimer | Sultan | iPhone Apps | 0 | 03-05-10 20:38 |
Radio luisteren... | Hjalmarr | iPhone algemeen | 5 | 20-09-09 23:08 |
Radio luisteren zonder te streamen? | dj-j | iPhone Apps | 16 | 18-02-09 14:46 |
Radio luisteren (zonder te streamen) | lluuk | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 23-12-08 11:57 |
|
|