//

USB auto-aansluiting Iphone4

USB auto-aansluiting Iphone4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Allemaal, Binnenkort "krijgen" we een auto met USB aansluiting (peugeot) en Bluetooth handsfree set. Helaas krijg ik niet voldoende informatie van de dealer en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-10, 22:22
Arjanus Arjanus is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard USB auto-aansluiting Iphone4

Hi Allemaal,
Binnenkort "krijgen" we een auto met USB aansluiting (peugeot) en Bluetooth handsfree set. Helaas krijg ik niet voldoende informatie van de dealer en ben ik benieuwd naar ervaringen en ik heb een aantal vragen.
Kan ik de Iphone4 aansluiten op deze aansluiting waardoor deze oplaad en audio naar de autoradio streamed?
Welke houder kan standaard aangesloten worden op de USB aansluiting zodat ik geen extra handelingen hoef te doen? (kabeltje in pluggen etc) heet dat een een active houder?
Thx
Arjanus
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-10, 07:32
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Op mijn radio werkt dat niet, apparaat niet ondersteund krijg ik dan. Of dat bij jou ook zo is weet ik niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
auto - sigarettending --> usb pimst iPhone accessoires en onderdelen 2 21-08-10 11:58
Usb in de auto yoeri iPhone algemeen 6 11-08-09 15:21
Usb aansluiting werkt niet meer! JoeyEhv Archief 3 04-05-09 12:23
Storing autoradio Pioneer P6000UB USB aansluiting johandemeijer iPhone accessoires en onderdelen 1 28-02-09 13:30
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.