auto - sigarettending --> usb discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Heren, Ik ben op zoek naar een apparaat waarmee ik een toestel via USB van stroom kan voorzien via de sigarettenaansteek ding van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
auto - sigarettending --> usb
Dag Heren,
Ik ben op zoek naar een apparaat waarmee ik een toestel via USB van stroom kan voorzien via de sigarettenaansteek ding van een auto. Ik zoek er echter een die twee USB uitgangen heeft. Ik wil namelijk een iPhone kunnen opladen en eventueel een tweede apparaat van stroom voorzien. (denk hierbij aan een bluetooth headset oid). Ik heb tot nu toe gekeken op dealextreme en de lokale iphone webshop. Hier kan ik alleen niet echt het 'ding' vinden wat me aanspreek. Voor zover ik weet hoef een apparaatje als dit niet veel te kosten aan materiaal en hoeft het dus ook niet gelijk €20 of iets dergelijks te kosten. De vraag dus: Is er een webshop die ik oversla die mij dit gunstig aanbied? excuus voor mijn eventuele naïviteit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb net een Griffin PowerJolt Dual Universal voor iPhone en iPod gekocht, werkt prima
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze: F8Z280 Belkin Dual Auto Charger for iPhone and iPod; laadt m'n iPhone snel op (op de 1000mA-uitgang), en kan daarnaast ook een andere mp3-speler of iets dergelijks opladen (op de 500mA-uitgang, gaat iets trager). Heb er 21€ voor betaald.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
USB auto-aansluiting Iphone4 | Arjanus | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-11-10 08:32 |
iOS4 en 4.1 audio USB contact met auto | Rickphone | iPhone algemeen | 0 | 26-10-10 12:53 |
Usb in de auto | yoeri | iPhone algemeen | 6 | 11-08-09 16:21 |
|
|