SMS en Minuten timer voor iPhone 3G discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde weten of er een app. is die je bel min en je sms aantal bijhoudt zodat je niet ineens voor 25 cent aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS en Minuten timer voor iPhone 3G
Ik wilde weten of er een app. is die je bel min en je sms aantal bijhoudt zodat je niet ineens voor 25 cent aan het bellen / sms bent!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
sms en belminuten kan je bijhouden bij T-mobile natuurlijk (als je t-mobile gebruikt, hoeft ook niet altijd 100 % accuraat te zijn.)
apps zijn er nog niet voor maar ik hou altijd onder setting --> general --> usage de call time in de gaten
|
||||
|
||||
Gespreks tijd is volgens mij meer het totaal van binnenkomende en uitgaande gesprekken ?
|
|||
|
|||
ff een boost omhoog.
Is er al een programma bekent waar je dit mee kan bijhouden. Dit omdat t-mobile de laatste tijd nogal wat problemen heeft met het je laten bekijken van je rekeningen. grt tuur |
|
|||
|
|||
volgens mij had t-mobile een app ervoor, maar ondat de hele service niet meer werkt hebben ze die offline gehaald.. waarschijnlijk komt die dus weer online als de hele service het weer doet, zoals de website etc.
|
|
|||
|
|||
Ik ben nog opzoek naar een idee voor een app..
ik zou hier wel een poging voor willen wagen, zal waarschijnlijk nog wel even duren aangezien ik me nog even goed moet verdiepen |
|
||||
|
||||
Belstatus ( maar ligt er uit en niet hier over beginnen zijn genoeg topic's over )
anders moet je een jailbreak uitvoeren en BITESMS telt je smsjes. en heeft een tekenteller. Alleen hij telt geen dubbele smsjes. en quote quote quote _________________________________________________________ hoi daar, ik vroeg me ook af of mijn sms-gedrag al de spuigaten uit begon te lopen, maar wachten op t-mobile voor het doorkrijgen van mijn sms tegoed duurt me iets te lang (oktober geloof ik...). ik heb maar 'even' een scriptje geschreven, waarmee je kunt checken hoeveel smsjes je hebt verstuurd sinds een bepaalde datum, of tussen twee te kiezen data. je krijgt een aantal smsjes als resultaat, je moet dus zelf nagaan hoeveel smsjes je nog tegoed had aan het begin van de maand voorwaarden: installeer een SSH server via de App Store (of OpenSSH en Mobile Terminal via Cydia = jailbreak noodzakelijk) het toegevoegde scriptje moet je vervolgens uploaden naar je iphone /var/mobile/ en vervolgens kun je het gebruiken via het commando "bash CountSMS.sh" download scriptje CountSMS.sh het zou leuk zijn als anderen er ook wat aan hebben groet niels screenshot:
|
|||
|
|||
zoo dit script is echt heel handig, kan je niet een app van maken en dan geld voor vragen of gratis natuurlijk? echt top man, zat op zo iets te wachten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS Timer Pro | werner1977 | iPhone Apps | 7 | 05-01-11 17:33 |
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? | Muxje | iTunes | 0 | 16-07-10 00:49 |
Bel/SMS Minuten | Jakiie | Archief | 4 | 08-10-08 18:19 |
|
|