FaceID instellen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone X'ers, Ik heb FaceID ingesteld, meerdere keren opnieuw... Overdag (met licht) werkt het perfect, maar soms lig ik in mijn bed in de donker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
FaceID instellen
iPhone X'ers,
Ik heb FaceID ingesteld, meerdere keren opnieuw... Overdag (met licht) werkt het perfect, maar soms lig ik in mijn bed in de donker en dan krijg ik een bericht of dan wil ik nog even surfen op mijn telefoon voor het slapen maar dan werkt FaceID niet. Ik moet dan steeds mijn wachtwoord invoeren. Apple geeft aan dat het ook in de donker werkt. Camera is niet bedekt, niet vies of wat dan ook. Ervaren jullie hetzelfde? Hoe heb jij dit eventueel opgelost?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb gemerkt dat het een human error is
Blijkbaar hield ik in de donker mijn X te dichtbij. Op het moment dat ik 'm op voldoende afstand hou dan wordt mijn X wel netjes unlocked in de donker. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone X naar homescreen na FaceID | DertKesh | iPhone Apps | 0 | 15-01-18 10:04 |
IOS 5 instellen | leonheijne | iPhone algemeen | 1 | 28-10-11 20:24 |
MMS Instellen icm Hi | LonnekeG | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 09:56 |
3g kpn instellen | markytel | KPN | 3 | 31-08-10 14:58 |
APN etc. van KPN instellen | Pommes13 | KPN | 1 | 23-06-10 02:34 |
|
|