Geen geluid en melding Whatsapp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Whatsapp geeft geen melding en geluid bij nieuwe berichten op mijn iPhone 5S met iOS 11.2.6. Ik heb niks gewijzigd, alles staat overal aan (ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid en melding Whatsapp
Whatsapp geeft geen melding en geluid bij nieuwe berichten op mijn iPhone 5S met iOS 11.2.6.
Ik heb niks gewijzigd, alles staat overal aan (ook knop zijkant) en "stel meldingen opnieuw in" ook al geactiveerd. Niets helpt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een harde reset.
|
|
|||
|
|||
Helaas,helpt ook niet
|
|
|||
|
|||
Er was blijkbaar lokaal ook een (Wi-Fi?)probleem.
Na herstart modem, en al hetgeen mogelijk is te herstarten, werkt het weer. Dank voor de hulp! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sinds iOS 10 heeft WhatsApp - melding een ander geluid | piebus | iPhone algemeen | 16 | 15-11-16 10:26 |
Iphone maakt geen geluid bij melding | ofmaal | iPhone algemeen | 11 | 10-03-16 15:21 |
Geen melding met geluid facebook | Hilde1970 | iPad algemeen | 1 | 03-11-13 03:29 |
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? | gerard0610 | iPhone algemeen | 4 | 08-12-10 11:23 |
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? | frankmim | iPhone Apps | 1 | 27-11-10 12:18 |
|
|