Ervaringentopic: Heeft iemand ervaring met (App Store-applicatie) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Koop dit programmaatje NIET. Zld de € 0,79 is overbetaald want het crasht alleen maar...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ShoppingList - Werner Freytag
Koop dit programmaatje NIET. Zld de € 0,79 is overbetaald want het crasht alleen maar
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zullen we eerst andere ervaringen afwachten voordat we iets definitief afkraken.
|
||||
|
||||
Werkt prima hier hoor
|
|
|||
|
|||
Zapper hoe te gebruiken?
Hallo,,
Ik heb vandaag "Zapper" gedownload (gratis). Maar hoe kan ik deze gebruiken? Kan iemand het mij uitleggen? Alvast bedankt. Gr. Mathijs!! |
|
||||
|
||||
Linkje is misschien handig?
|
|
||||
|
||||
Kijk eens bij beschrijving van de software in de appstore zou ik zeggen daar staat het antwoord duidelijk...
Greetz, Stiruam Tip: for Linux based video disk recorder's |
|
|||
|
|||
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Laatst gewijzigd door Guest-20210103162621; 15-06-09 om 17:55. |
|
|||
|
|||
iDo ervaring?
Iemand ervaring met iDo? een takenlijst op de Iphone die ook met Outlook zou synchroniseren. Kost EUR 4,99. ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Ervaringentopic: Heeft iemand ervaring met (App Store-applicatie)
In dit ervaringentopic kun je vragen of anderen ervaringen hebben met een programma dat je graag zou willen aanschaffen en dat iemand anders wellicht al gekocht heeft. Het is handiger om dat in een groot topic te doen om te voorkomen dat er voor elke nieuwe applicatie een aparte discussie wordt aangemaakt.
Onze dank voor je moeite en de input! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand ervaring met deze site? | Gerardus106 | Koopinformatie Nederland | 5 | 22-01-11 12:19 |
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? | thongpoon | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 11:27 |
Heeft iemand ervaring met dixcase.com | Bastimans1 | Koopinformatie Nederland | 3 | 07-08-10 01:26 |
Heeft iemand ervaring met deze webshop? | Burgmans | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-04-10 18:00 |
Heeft iemand ervaring met cd-media | Maes39 | Koopinformatie Nederland | 102 | 20-08-08 18:10 |
|
|