Loopsessie Polar wordt niet opgeladen in mijn activiteitsringen apple discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In mijn instellingen van mijn iPhone staat dat polar ( waarmee ik mijn hardlooptrainingen doe) alle gegevens mag opladen in de app Activiteit. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Loopsessie Polar wordt niet opgeladen in mijn activiteitsringen apple
Hallo,
In mijn instellingen van mijn iPhone staat dat polar ( waarmee ik mijn hardlooptrainingen doe) alle gegevens mag opladen in de app Activiteit. Dit lukt probleemloos mbt registratie van de trainingsminuten maar er is geen synchronisatie op gebied van calorieën ( Luik bewegen). Hoe kan ik dit oplossen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appstore verwerkt mijn aankoop niet en verward mijn NL apple ID met mijn BE apple ID | Wazzer078 | iPad Apps | 2 | 13-05-14 12:53 |
Iphone 4s wordt niet opgeladen in auto, van mijn vrouw wel... | djarend | iPhone algemeen | 9 | 22-07-12 16:36 |
Windows: Mijn apple-id wordt niet herkend op i-tunes | beertjedoos | iTunes | 3 | 01-07-09 22:41 |
iphone wordt niet herkend op mijn mac | vanrumst | Unlock [archief] | 4 | 28-10-07 10:13 |
|
|