App om ordner op iPhone te zetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ordner met daarin 10 tabbladen (onderwerpen) en ongeveer 100 documenten verdeeld over deze onderwerpen. De documenten heb ik digitaal op mijn pc. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App om ordner op iPhone te zetten
Ik heb een ordner met daarin 10 tabbladen (onderwerpen) en ongeveer 100 documenten verdeeld over deze onderwerpen.
De documenten heb ik digitaal op mijn pc. Graag zou ik een app hebben waarmee ik de ordner kan digitaliseren, zodat ik deze met inhoud en met dezelfde indeling ook op mijn iPhone heb. Bijvoorbeeld de documenten mailen naar mijzelf, openen met de app en in deze app in een map / submap zetten. Weet iemand zo’n app? Laatst gewijzigd door JanG; 14-03-19 om 15:35. Reden: O |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Kan ik tom tom op 2e iphone zetten | frankman | iPhone Navigatie | 15 | 21-12-13 08:18 |
Hoe kan ik iOS 7 op iPhone 5 zetten ? | jongemann | iPhone algemeen | 2 | 04-08-13 14:26 |
App op iphone zetten | sverrips | iPhone Apps | 7 | 09-04-13 15:30 |
dvd op iphone 4 zetten | bartje013 | iPhone algemeen | 4 | 19-01-12 15:01 |
|
|