//

Kan ik tom tom op 2e iphone zetten

Kan ik tom tom op 2e iphone zetten discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb net mijn nieuwe iphone 5s gekregen, mijn vraag is: kan ik mijn Tom Tom software nu ook nog op mijn oude ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-13, 21:12
frankman frankman is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Weert
Berichten: 10
Standaard Kan ik tom tom op 2e iphone zetten

Hallo , ik heb net mijn nieuwe iphone 5s gekregen, mijn vraag is: kan ik mijn Tom Tom software nu ook nog op mijn oude iphone 4s installeren? en hoe doe ik dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-13, 21:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat kan. Dat doe je door de app uit de App Store te downloaden als de iPhone 4S aan de lader aangesloten is.
  #3  
Oud 02-11-13, 21:22
frankman frankman is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Weert
Berichten: 10
Standaard

Hoy timosha, ik heb de 4s leeg gemaakt en als nieuw hersteld, ik bedoel dat ik een kopy van mijn eerste aankoop op die 4 s krijg zonder extra kosten te maken, ik had begrepen dat ik minimaal een kopy kan maken , maar is dat ook zo? moet dat dan via mijn pc op iTunes?
  #4  
Oud 02-11-13, 21:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankman Bekijk bericht
Hoy timosha, ik heb de 4s leeg gemaakt en als nieuw hersteld, ik bedoel dat ik een kopy van mijn eerste aankoop op die 4 s krijg zonder extra kosten te maken, ik had begrepen dat ik minimaal een kopy kan maken , maar is dat ook zo? moet dat dan via mijn pc op iTunes?
Alle apps die je ooit aangekocht hebt kan je ook op andere toestellen installeren. Ik heb geen TomTom maar wel Navigon op vier toestellen. Dat zou dus ook met TomTom moeten werken.

Je kan de app direct downloaden op de iPhone of downloaden met iTunes en dan synchroniseren met de iPhone.
  #5  
Oud 02-11-13, 21:29
frankman frankman is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Weert
Berichten: 10
Standaard

Oke ;hartikke bedanktvoor de hulp,

gr. Frank.
  #6  
Oud 03-11-13, 01:22
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

klopt helemaal wat Timosha aangeeft. Ik heb ook de TomTom app op m'n 4s, maar nu ook op mijn nieuwe 5s staan (West Europa).

Ik heb zo'n vermoeden dat je in je auto een carkit hebt met de 30 pins connector? Dat gaat dus niet direct met de 5s. Ik heb hiervoor de 30 pins naar lightning adapter gekocht en in m'n carkit gezet en nu kan ik prima met m'n 5s via TomTom navigeren (de app loopt een stuk vloeiender dan op de 4s). Dat is een oplossing, maar uiteraard gewoon TomTom op je 4s is ook prima te doen en scheelt je de aanschaf van de adaptar en 1,8GB aan ruimte op je 5s

Je kunt overigens elke app die je ooit hebt gekocht in de Appstore met hetzelfde AppleID te allen tijd onbeperkt weer kopen op welk iDevice dan ook.
  #7  
Oud 03-11-13, 08:20
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
klopt helemaal wat Timosha aangeeft. Ik heb ook de TomTom app op m'n 4s, maar nu ook op mijn nieuwe 5s staan (West Europa).

Ik heb zo'n vermoeden dat je in je auto een carkit hebt met de 30 pins connector? Dat gaat dus niet direct met de 5s. Ik heb hiervoor de 30 pins naar lightning adapter gekocht en in m'n carkit gezet en nu kan ik prima met m'n 5s via TomTom navigeren (de app loopt een stuk vloeiender dan op de 4s). Dat is een oplossing, maar uiteraard gewoon TomTom op je 4s is ook prima te doen en scheelt je de aanschaf van de adaptar en 1,8GB aan ruimte op je 5s

Je kunt overigens elke app die je ooit hebt gekocht in de Appstore met hetzelfde AppleID te allen tijd onbeperkt weer kopen op welk iDevice dan ook.
Onbeperkt?? Ik dacht op maximaal 5 device,s
  #8  
Oud 03-11-13, 11:12
frankman frankman is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Weert
Berichten: 10
Standaard

Hallo Wollie, nog ff voor de duidelijkheid: mijn 4 s is leeg gemaakt , deze gaat mijn vriendin gebruiken, de bedoeling was /is dat zij een eigen appleid account aanmaakt op haar eigen labtop, kan ik dan de software van mijn aankoop dan ook nog op haar 4s zetten, of hoe moet ik dat zien?
alvast bedankt.
  #9  
Oud 03-11-13, 11:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankman Bekijk bericht
kan ik dan de software van mijn aankoop dan ook nog op haar 4s zetten, of hoe moet ik dat zien?
Dat kan maar dat moet dan wel gebeuren met jouw App Store Apple ID + paswoord. Idem dito voor eventuele updates.
  #10  
Oud 03-11-13, 12:28
benzisto benzisto is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb TomTom al op minstens 15 Apple devices geïnstalleerd.
  #11  
Oud 03-11-13, 12:51
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Onbeperkt?? Ik dacht op maximaal 5 device,s
Dat zou kunnen, maar ik bedoel eigenlijk onbeperkt in de zin van zo vaak als je wil verwijderen en weer opnieuw installeren op hetzelfde device
  #12  
Oud 03-11-13, 13:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benzisto Bekijk bericht
Ik heb TomTom al op minstens 15 Apple devices geïnstalleerd.
Op jouw manier van "installeren" zullen we maar beter niet dieper ingaan.
  #13  
Oud 03-11-13, 13:50
benzisto benzisto is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Wat wil je daar weer mee zeggen?? Een officiele tomtom installeer je zoveel als je wil heb dit op minstens 7 devices van mij geinstalleerd en voor vrienden.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-11-13 om 16:03. Reden: Bericht aangepast
  #14  
Oud 03-11-13, 16:45
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benzisto Bekijk bericht
Wat wil je daar weer mee zeggen?? Een officiele tomtom installeer je zoveel als je wil heb dit op minstens 7 devices van mij geinstalleerd en voor vrienden.
Even gezocht, en je hebt gelijk.


iTunes-account gebruiken op meer dan 5 apparaten - iPhoneclub.nl
  #15  
Oud 20-12-13, 22:20
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Voor TomTom zelf geldt inderdaad geen installatie-limiet. Maar als je in-app aankopen hebt gedaan, dan kun je die slechts op één device activeren. Als je bijvoorbeeld de file-informatie op een andere iPhone activeert, dan vervalt de activatie op de eerste iPhone. Je kunt 1x per dag wisselen van device.
Bij Navigon is dat niet zo overigens.
  #16  
Oud 21-12-13, 07:18
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Bij sommige limieten, zoals "Je kan maximaal 5 Apple ID's op 1 apparaat inloggen." verloopt elke login na 90 dagen.

Verder geldt dat je alternatieve Apple ID (@mac of @me of @icloud, dus het 2e adres van exact hetzelfde account) als een extra ID wordt geregistreerd. Apple's systeem begrijpt dus niet dat je met hetzelfde account inlogt en voegt hetzelfde apparaat dubbel toe.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit djarend iPhone Navigatie 21 19-12-11 12:26
Tom TOM verwijderd van me iPhone 3gs sabor iPhone Navigatie 5 06-07-11 22:49
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? herk0039 iPhone Navigatie 7 26-08-10 00:27
Tom Tom programma synchroniseerd niet naar iphone gromit iPhone Apps 4 27-03-10 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.