routebeschrijving opslaan bij Google Maps discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid de routebeschrijving van Google Maps op te slaan, al dan niet met behulp van een extra app? Nu maak ik screenshots ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
routebeschrijving opslaan bij Google Maps
Is er een mogelijkheid de routebeschrijving van Google Maps op te slaan, al dan niet met behulp van een extra app?
Nu maak ik screenshots van de routebeschrijving maar dat vind ik niet erg handig om te gebruiken. Het lijkt me een simpele optie om de routebeschrijving op te slaan maar ik kom er niet achter hoe dat moet, als het al kan. Ik bedoel dus niet de (offline) kaart maar de 'geschreven' route. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De functie hiervoor houden ze voorlopig exclusief voor de Android-app. Je kunt je opgeslagen routes echter wel zien in de mobiele browser.
1. Open Google Maps in je browser op de computer en log in met je Google account 2. Voer je routebeschrijving uit 3. Scroll naar onder in de routebeschrijving 4. Klik op "Opslaan in Mijn kaarten" 5. Open Safari op je iPhone en ga naar Maps 6. Login met je Google account 7. Klik op het neerwaartse pijltje in de rechter bovenhoek om het menu te openen 8. Open Mijn plaatsen en selecteer je routebeschrijving 9. Je ziet dan een samenvatting, klik vervolgens op de routebeschrijving zelf (tussen de locaties Van & Aan) - Zie de afbeelding voor een voorbeeld - Je kunt de mobiele Maps website opslaan als webapp (wordt je ook aangeboden), echter is de snelheid dan wel heel veel trager dan als je Safari gebruikt - De kaart offline opslaan (cachen) kan door "okmap" (zonder aanhalingstekens) in te tikken in het zoekvenster van je Google Maps app. Dit slaat alleen de kaart op
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord Bubbly.
Jammer dat er geen makkelijke manier is zoals bij Android. Vooral omdat ik de route meestal niet kan voorbereiden op een gewone pc. Ik zal waarschijnlijk op zoek moeten naar een andere app voor navigatiedoeleinden. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
google maps route opslaan op iphone | dettie | iPhone Navigatie | 0 | 16-02-12 17:52 |
google maps probleem bij search | hansje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-01-08 00:19 |
|
|