Tom TOM verwijderd van me iPhone 3gs discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Misschien kan iemand mij helpen met het volgende probleem. Stom maar heb het logo van me TOM TOM verwijderd op me iPhone. als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tom TOM verwijderd van me iPhone 3gs
Beste lezers,
Misschien kan iemand mij helpen met het volgende probleem. Stom maar heb het logo van me TOM TOM verwijderd op me iPhone. als ik in log op de store zie ik nog wel het logo TOM TOM staan, maar het lukt mij niet om hem weer op de telefoon te kijken............... Wie kan mij zeggen hoe ik deze er weer terug op kan zetten? alvast bedankt..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Downloaden via itunes en dan syncen?
Zou ook helpen als je precies aangeeft wat er niet lukt. Foutmelding ofzo? Mijn glazen bol is helaas stuk ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weet niet of dit al kan met jouw Frimware maar ga naar de App Store en dan Updates. Dan aankopen en waarschijnlijk staat die dan daar bij.
|
|
||||
|
||||
Als je de nieuwste iTunes versie (10.3.1.55) gebruikt kun je heel eenvoudig je eerdere aankopen bekijken en opnieuw downloaden (zonder dat je opnieuw moet betalen).
|
||||
|
||||
Als je in de appstore zoekt op tom tom dan vind ie hem toch gewoon?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit | djarend | iPhone Navigatie | 21 | 19-12-11 13:26 |
Nieuwe versie van Tom TOM downloaden | sabor | iPhone Navigatie | 3 | 28-01-11 14:22 |
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? | herk0039 | iPhone Navigatie | 7 | 26-08-10 01:27 |
Tom Tom programma synchroniseerd niet naar iphone | gromit | iPhone Apps | 4 | 27-03-10 15:01 |
TomTom: Tom Tom schuld van ongewenst dataverkeer (in NL zelf)? | montefeltro | iPhone Navigatie | 13 | 06-03-10 17:21 |
|
|